De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036.

Verwante presentaties


Presentatie over: "COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036."— Transcript van de presentatie:

1 COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036

2

3

4 TO DO’S

5 Monitor Foto: Communitymanager Roundtable

6

7 Maar wat als het misgaat..

8 TOOLS

9

10 Foto: Fish when the fish bite

11 FACEBOOK INSIGHTS

12 cademie.nl/

13 3.Activeer Communityleden participeren omdat ze impact willen hebben op hun omgeving (ook online), ze willen dat mensen leuke dingen over hen zeggen en gewaardeerd worden, ze willen vrienden maken of iets bereiken. Richard Millington, Feverbee

14 Foto:

15

16 Foto: Plan & check

17 Blijf bij

18 Communiceer

19 TO DO’S -Monitor je merk -Monitor het (branche)nieuws -Be where the fish are, and fish when the fish bite -Plan, check, dubbelcheck -Volg de ontwikkelingen op social media -Communiceer!

20 DO NOT: -Verdrink niet in alle informatie. -Laat je niet verleiden tot discussies online. Blijf kalm, reageer rustig en vriendelijk. -Laat trolls niet de discussies overnemen. Houdt iemand zich niet aan de huisregels en blijft diegene ze overtreden na waarschuwingen? Blokkeer of ban diegene dan. -Vergeet niet..

21

22 Boze klant Bedrijf reageert met een ;)

23 Have fun & enjoy!

24


Download ppt "COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036."

Verwante presentaties


Ads door Google