De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein

Verwante presentaties


Presentatie over: "}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein"— Transcript van de presentatie:

1 }

2 } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein Haneveld @timkleinfeld

3 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 TMG NL: 16,7 miljoen inwoners TMG bereikt er daarvan dagelijks 7 miljoen.

4 } > 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand > 350 miljoen pageviews per maand Bereikt dagelijks bijna 2 miljoen Nederlanders De Telegraaf 1 van de grootste nieuwsmerken in NL > 2 miljoen unieke bezoekers per maand > 320 miljoen pageviews per maand > 500.000 unieke bezoekers per maand >100 miljoen pageviews per maand

5 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 De uitdaging prijzen

6 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 De uitdaging prijzen

7 (een aantal) [trends]

8 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Verschuiving van distributiekanaal

9 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Tja..

10 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Digitaal = gratis prijzen

11 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Personalisatie

12 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013 Strategie Identificeren van bereik betalende klant anonieme bezoeker geregistreerde bezoeker opbrengsten betrokkenheid Identificatie van het bereik “van anonieme bezoeker naar betrokken, betalende klant”.

13 Focus op 1 indvidu ARPU: focus op het individu Klassieke focus: Bereik & oplage Transformatie

14 grondstof Een nieuwe grondstof

15 grondstof En de nieuwe grondstof is…

16 De consument centraal Alles begint en eindigt met data Contentcreatie Publiceren & Distribueren Financieel Beheer Marketing & Sales Service & Contracten Content & Consumenten Data betaling NAWTE gedrag interesse klantprofielen Portfolio Development adverteerders Marketing partners Content & distributie partners Product & Portfolio Management content...

17 Real Time Data Platform Contentcreatie Generieke Services Marketing, Sales & Services Propositie, Contract & Order administratie Product Development Real Time Data Platform... Content & Consumentendata Collectie Analyse en Segmentering Klantprofielen Bedrijfs- Applicaties content en distributie op maat propositie op maat data 1 2 3 4 Propositie PaymentSelfServiceIdentityContentDistributie

18 Tips voor de marketeer 1 Wat zijn jouw KPI’s? 2 Wat heb je al? 3 Zet kleine stappen & kill your darlings 4 Breek de muren af tussen marketing & “techniek” 5 Wees creatief!

19 Wat levert het op? Redactioneel Advertenties B2C Proposities

20 Relevantie

21 } Presentation: Overview De Telegraaf Datum: January 24, 2013


Download ppt "}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein"

Verwante presentaties


Ads door Google