Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRoeland Jansen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009
2
Debriefing Onderzoek Doelgroep Concept Uitingen Conclusie Vragen INHOUD PRESENTATIE
3
Debriefing (in ‘t kort) -Doelstellingen Meer traffic genereren (3000 potentials) Positief beïnvloeden imago INHolland -Doelgroep Eindexamenkanditaten HAVO/VWO 15-19 MBO 15-20 Secundair: ouders / vrienden DEBRIEFING
4
Onderzoek Rapportage Open Dag INHolland 8 nov. 2008 Backbone Research & Marketing Support Excecutive Summary: + Gezellige/positieve sfeer + Opleidingspresentatie bron van goede info aan student + Internet meest gebruikte medium op afstand ONDERZOEK
5
Doelgroep (volgens ons) -Vriendschap -Humor -Eigenwijs -Straattaal -Fris -Dynamisch DOELGROEP
6
Concept -INHolland brengt je op ideeën CONCEPT
7
Concept CONCEPT -Personal touch tussen student en school -Humor -Respect (vragenderwijs) -Behulpzaam & Betrokkenheid -Studeren is de leukste tijd van je leven -Herkenning & erkenning door doelgroep -Crossmediale aanpak -Goede vriend brengt je op ideeën
8
Uitingen -Poster “…iets voor jou?” -Banner “Weet jij het al?” -Extra invulling Mini-site opendaginholland.nl icm. Virtuele helpdesk “Kim” UITINGEN
9
Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN
10
Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN
11
Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN
12
Uitingen -Banner “Weet jij het al?” UITINGEN
13
Uitingen -Banner UITINGEN
14
Uitingen -Banner UITINGEN
15
Uitingen -Banner UITINGEN
16
Uitingen -Banner UITINGEN
17
Uitingen -Banner UITINGEN
18
Uitingen -Banner UITINGEN
19
Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN
20
Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN
21
Crossmediale aanpak -Poster → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Banner → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Free publicity mbv. Persbericht (regionaal/nationaal) ANP CROSSMEDIALE AANPAK
22
Conclusie -USP’s: 1 Concept gebaseerd op onderzoek (Rapportage Open Dag INHolland 8 nov. 2008) 2 Crossmediale aanpak (specifieke media voor desbetreffende doelgroep) 3 Vragenderwijs (INHolland als goede vriend, betrokkenheid, respect) 4 Eigen invulling (virtuele helpdesk) 5 CHH & E² CONCLUSIE
23
Bedankt ! Vragen ? EINDE PRESENTATIE Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen “…iets voor jullie?”
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.