Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNelly van den Berg Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Het vaststellen van prioriteiten Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 6 overboeking (ander hotel na aankomst) 34 27 27 26 rekening niet in orde 32 25 52 48 hotelkamer niet zoals in folder 22 17 69 30 eten in hotel 14 11 80 1 afstand naar het strand 11 8 88 19 accommodatie in bus 5 4 92 44 reistijd 2 2 94 overige klachten 8 6 100 Totaal 128 100 PARETO-TABEL (80-20-regel) (bron: VSOP)
2
PARETO-DIAGRAM (bron: VSOP) aantal klachten cum. % 100 80 60 40 20 32 64 96 128 6 26 48 30 1 19 44 ov. klacht- nummer
3
Omschrijving klacht Aantal% totaal % cum. 705 schade wordt niet op tijd uitbetaald 47 27 27 502 verkeerde adressering polis 41 24 51 205 meer dan 2 keer doorverbonden 28 16 67 504 polisvoorwaarden zijn onleesbaar 22 13 80 704 schade wordt niet vergoed 11 6 86 602 verkeerd bedrag overgemaakt 7 4 90 103 beperkte openingstijden 4 2 92 overige klachten 13 8 100 Totaal 128 100 Praktijkvoorbeeld PARETO-TABEL NOVA SCHADEVERZEKERINGEN
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.