Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter-Jan Driessen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Narrowcasting Groep 6: Joëlle Stapelkamp David Pedro
Raicha van den Oord Marco Goudswaard Ben Legerstee
2
Inhoud Wat is Narrowcasting? Waarom Narrowcasting? Effecten Soorten
Voorbeelden
3
Wat is Narrowcasting? Narrowcasting is het benaderen van één of meer specifieke doelgroepen door middel van adiovisuele displays (lcd- of plasmaschermen) die op afstand worden aangestuurd, op een specifieke plaats en op een specifiek moment.
4
Geschiedenis Narrowcasting
1968 door Joseph Licklider Na prijsdaling schermen, stijgende populariteit Nieuwe hype, als gevolg van zapgedrag
5
Waarom Narrowcasting? Met Narrowcasting wordt getracht de consument onderweg zoveel mogelijk te bereiken Consument wordt aangetrokken tot bewegende beelden, in tegenstelling tot bv billboards en abri’s
6
Effecten Narrowcasting
68% verandert van gedachte bij het zien van een reclameboodschap bij het schap Consument is dus erg beïnvloedbaar Narrowcasting kan deze consument overhalen
7
Soorten Narrowcasting
Cyclus Narrowcasting Programma Narrowcasting Database Gelinkte Narrowcasting Interactieve Narrowcasting/In-Store Media
8
Voorbeelden
9
Voorbeeld I
10
Voorbeeld II
11
Voorbeeld III
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.