De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren."— Transcript van de presentatie:

1 Goede tijden & Slechte tijden

2 T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren te verhogen Waarom slecht: Onduidelijke boodschap Website niet up to date (vakantie? waarheen?) Hyves voegt niks toe aan boodschap. Conclusie: Te onduidelijke boodschap en te weinig gecommuniceerd

3 Website

4 Hyves

5 Promotie filmpje

6 AXE - Spray more, get more Doel: Meer gebruik van AXE bodyspray door de jonge dirty boys. Waarom goed: Originele mix van media (internet (AXE mansion), Hyves, TV (TMF en MTV)) Bij de campagne worden ook meisjes betrokken. (sporen de mannen aan om AXE te gebruiken) Conclusie: Een heel uitgebreid en origineel concept waarbij de media op veel verschillende manieren is gebruikt

7 Website

8 Fotoshoot black book

9 Promotie filmpje


Download ppt "Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren."

Verwante presentaties


Ads door Google