Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNelly Brander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
www.ioresearch.nl EVENEMENTENONDERZOEK APELDOORN In opdracht van Apeldoorn Promotie Najaar 2014
2
I&O RESEARCH Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015
3
AGENDA Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015 Evenementenonderzoek Apeldoorn Inwonerspeiling Bezoekersonderzoek Conclusie
4
EVENEMENTENONDERZOEK APELDOORN Doel 1. Inzicht in bekendheid en waardering evenementenaanbod 2. Inzicht in ‘kroonjuweel’ potentie (vanuit (potentiële) bezoeker) Onderzoeksopzet Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015 4 Peiling onder inwoners Apeldoorn + regioBezoekersenquête
5
INWONERSPEILING Bekendheid evenementen 5 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015
6
INWONERSPEILING Bezoek aan evenementen (inwoners Apeldoorn) 6 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015
7
INWONERSPEILING Waardering evenementenaanbod (inwoners Apeldoorn) 7 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015 Meest typerend voor Apeldoorn: Lumido (Apeldoorn) Wandelvierdaagse (regio)
8
BEZOEKERSONDERZOEK Herkomst bezoekers 8 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015 ROOTS IN THE WOODS SPIRIT OF WINTER Apeldoorn81%16% Omliggende gemeenten0%9% Overig19%75% TOTAAL100% Groepssamenstelling
9
BEZOEKERSONDERZOEK Gebruikte informatiebronnen 9 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015
10
CONCLUSIE Oordeel over het evenementenaanbod Waardering Voor elk wat wils Toevoeging aan het aanbod Kroonjuwelen > beleving, kwaliteit en groeipotentieel Bekendheid en bezoek Binding met Apeldoorn Regiopotentieel Uitdaging: match tussen ambitie en evenementenkalender 10 Evenementenonderzoek Apeldoorn ● 18 februari 2015
11
www.ioresearch.nl VRAGEN? Marjolein Meurs m.meurs@ioresearch.nl 053 4825 022
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.