De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011."— Transcript van de presentatie:

1 Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011

2 Agenda week 2 Ik: RECAP Jullie: Bijwerken Wordpress voor week 1 Visie Moodboard

3 RECAP

4 VLC INTERNET MODEL

5 Overzicht alle stappen

6 Agenda komende weken Week 1: Internet Model en Internet proces Week 2: Van visie naar moodboard Week 3: Wireframing & Use Cases Week 4: Beeld en tekst / Infographics Week 5: Fotografie Week 6: Schrijven voor beeldscherm Week 7: Gastcollege

7 Visie VISIE

8 Big Hairy Audacious Goal

9 BHAG “A true BHAG is clear and compelling, serves as unifying focal point of effort, and acts as a clear catalyst for team spirit. It has a clear finish line, so the organization can know when it has achieved the goal; people like to shoot for finish lines.” —Collins and Porras, 1996

10 BHAG “Organize the world's information and make it universally accessible and useful” - Google “Engage and develop every young person in the world” - AIESEC “Connecting 5 billion people by 2015” - Nokia

11 Opdracht Creëer je eigen BIG HAIRY … Wat is de rol van de website in de mediamix? Wie is je doelgroep? Wat wil de doelgroep? Be creative!

12 PAUZE

13 Big Hairy Audacious Goals

14

15 Moodboard Doel: verkoop je idee! Per doelgroep Wat voor gevoel wil de klant bij jouw product?

16 Opdracht Creëer je eigen MOODBOARD Be creative again!

17 Moodboards

18 VRAGEN

19


Download ppt "Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011."

Verwante presentaties


Ads door Google