Download de presentatie
1
Natural mineral water
2
Missie “Good Food, Good Life” Beste voedingsproducten
3
Visie Creating Shared Value Leiderschap -> Gedrag Duurzame waarde
Meerwaarde creëren
4
Product 1 L 1,5L
5
Prijs €/1L Contrex Evian Spa Chaudfontaine Vittel Plat €0,75 €0,64
€0,51 €0,45 €0,53 Bruisend / €0,60 €0,62
6
Plaats Wereldwijd Grootwarenhuizen 1L flessen op ooghoogte
1,5L flessen op de grond Bij andere Nestléwaters
7
Promotie Waardevermeerdering Tv-spots Advertenties
8
Marketingdoelstelling
#1 blijven in afslankwaters MVO: beperken grondstoffenverbruik Veel recyclage Vermindert gewicht verpakking
9
Marketingdoelgroep Vrouwen Baby’s Extra Calcium en Magnesium
10
Marketingstrategie Gamma uitbreiden Gearomatiseerd water
11
Communicatiedoelstelling
Naambekendheid vergroten Argumenteren
12
Communicatiedoelgroep
Zwangere vrouwen Sportieve vrouwen Vrouwen die willen afslanken
13
Communicatiestrategie
Rationele boodschap: aanvoer mineralen en afvoer afvalstoffen Emotionele boodschap: het is gezond
14
Media analyse Tv
15
Media analyse Tv
16
Media analyse Magazines
Doelgroep
17
Media analyse Website
18
Media analyse Facebook
19
Media analyse Facebook
20
Concurrentie Monopolist in afslankwater ~ Evian Plat water
Zelfde doelgroep
21
Evian Bekende Tv-spot T-shirts
22
Evian Billboards Bushokjes
23
Evian Sponsoring Wimbledon US Open
24
Evian Website Interactief Overzichtelijk
25
Evian Sociale media Zeer actief Facebook: likes
26
Evian Youtube Tv-spots Heel populair
27
Swot Strengths #1 in dieetwaters Bekend in heel europa + daarbuiten
Specifieke doelgroep Weaknesses Geen frequente reclames Hoge productiekost Weinig interactie met consument Opportunities Luxeverpakking Extra smaken Threats Concurrentie experimenteert met mineralen
28
Aanbeveling Website verbeteren Wedstrijden organiseren Sponsoring
Interactie met consument Facebook Nestlé Wedstrijden organiseren Inlosbare code X in de dop Sponsoring Smartphone app
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.