De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons."— Transcript van de presentatie:

1 Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan

2 Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Mediakeuze Afsluiting

3 Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken

4 Doelgroep - Beginnende bestuurders - 18 - 25 jaar - Snelweg

5 Zender

6 Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren

7

8 Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e mediumprint langs snelweg 3e mediumwebsite 4e mediumviral

9 Promotieteams (hoofdmedium) - Folders uitdelen na achter na lopen.

10 Print langs snelweg (medium 2) - 3 borden achter elkaar.

11 Website (medium 3) - informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. - http://www.stopbumperkleven.nl.nu

12 Viral (medium 4) - Op een leuke manier boodschap brengen - Vanwege het niet op de vingers willen tikken

13 Communicatieconcept Interactief Website =weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.

14 Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll

15 Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie

16 Dank jullie wel voor uw tijd


Download ppt "Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan. Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons."

Verwante presentaties


Ads door Google