Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMathilda Aerts Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Anita Meulenbroeks Mannus Menting Mediaplan
2
Inleiding Probleem Doelgroep Zender Doelstelling Boodschap Mediakeuze Communicatieconcept Verwachte respons Mediakeuze Afsluiting
3
Probleemstelling Asociaal rijgedrag 90% kop staart botsingen Jongeren Confrontatie met gevolgen Geen vingers tikken
4
Doelgroep - Beginnende bestuurders - 18 - 25 jaar - Snelweg
5
Zender
6
Doelstelling Kennis overbrengen Minder bumperkleven Rijgedrag verbeteren
8
Mediakeuze Hoofdmedium promotieteams 2e mediumprint langs snelweg 3e mediumwebsite 4e mediumviral
9
Promotieteams (hoofdmedium) - Folders uitdelen na achter na lopen.
10
Print langs snelweg (medium 2) - 3 borden achter elkaar.
11
Website (medium 3) - informatie, weetjes, maar niet op de vinger tikken. - http://www.stopbumperkleven.nl.nu
12
Viral (medium 4) - Op een leuke manier boodschap brengen - Vanwege het niet op de vingers willen tikken
13
Communicatieconcept Interactief Website =weetjes, polls, gastenboek Betrokkenheid Billboards: confronterend Hele campagne: confronterend, maar toch gezellig.
14
Verwachte respons Bewust van het gevaar Minder bumperkleven Testen met een poll
15
Afsluiting Doelstelling Doelgroep Media Interactie
16
Dank jullie wel voor uw tijd
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.