Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLouisa Brabander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
7 strategieën voor een digitale overwinning Willem Hendrikx whendrikx@hvds.nl Internet als markt & strijd
2
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
3
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
4
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
5
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
6
Actuele “battles” op internet Blendle De Correspondent Amazon.nl vs bijv. Bol.com Betaalformules kranten (Telegraaf, NRC, etc.) Bijenkorf vs Wehkamp Aliexpress.com Spotify Netflix
7
Internet is het oorlogsplatform Slagveld Aanvallen en verdedigen Openingen en zetten Strategie Tactiek Bekende terminologie uit de Marketing, de Communicatie en de Verkoopwereld
8
Wat kunnen we leren van de strategieën van de grote en kleine commerciële sites en startups voor onze “normale” communicatieve en serviceverlenende sites?
9
SEO Optimaliseren voor
10
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
11
Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
12
Design
15
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
17
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
18
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
19
Social
20
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
21
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
22
Content
23
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
24
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
25
Human factor
26
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
27
Disruptie
28
Slide Opsomming 1 Opsomming 2 Opsomming 3
29
Het gaat om de MIX Meestal combineer je een aantal strategieën Afhankelijk van resources Afhankelijk van tijd Afhankelijk van kennis / know how
30
Valkuilen Techniek – bijv. de algoritmes van Google Willekeur – wat doet Facebook nu weer Oplopende kosten - advies, uren, Adwords Hoe beslist je bezoeker – blackbox Arbeidsintensief – tijd / geld Mazzelfactor – slaat het aan of niet
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.