Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHugo Smits Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
t Djippos Research Brought to you by : Milan Balk Martin Boon
Djigo Cardoze Sharif El Farhaoui
2
Points to adress: onderzoeksmethodieken resultaten eisen onderzoek
segmentatie keuze segment persona
3
Digital Ethnography “ Het digitaal observeren van de interactie tussen mens en ervaring ”
4
User Interviews “ Een helder inzicht vekrijgen in
Dieper gelegen emoties “
5
Uitgangspositie: Vrijheid Avontuurlijk
7
Samenhorigheid Ongebondenheid
” In my opinion, interailing is made up of 5% looking tourist sites, 5% trying to get through borders, 5% using the public transport, 10% paying for it all, and 75% is sharing experiences and life stories with other travellers " “ The beauty of the 75% is that you, by being on an interrail ticket, already seem to have subscribed to a common ideology of some kind. At least in my experience, this ideology is mostly genuinely anti-conservative and anti-authoritarian, as a lot of talk is concentrated on how close-minded people at home are " Ongebondenheid
8
Impulsiviteit Ruimdenkendheid
“ Het is heerlijk om vooraf in 1 keer alle kosten gedekt te hebben zodat je je op de rest van je reis totaal geen zorgen hoeft te maken over financien “ “ Onderweg overal uit kunnen stappen is waar ik het voor doe “ “ De mogelijkheid hebben om elke avond in een ander land te overnachten is heerlijk in vergelijkint met hotel reserveringen die al maanden van te voren zijn geboekt “ Ruimdenkendheid
9
Eisen onderzoek: Specifiek en concreet de interesses van de doelgroep kunnen benoemen. Een duidelijke afbakening voor onze segmentatie Al onze onderzoeksvragen beantwoord op een manier waardoor er verder geen vraagtekens meer zullen bestaan. - Het stereotype Interrail-reiziger kunnen benoemen.
10
Segmentatie doelgroep:
Afgestudeerde studenten die binnen 5 jaar na hun studie gaan reizen met InterRail
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.