Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIrma Janssen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Trogdor The burninator Ruben Middel Raymond Siudak
2
Introductie Projectgroep 5 – Projectleider Raymond Siudak – Projectlid Ruben Middel Niels ter Horst (vertrokken)
3
Het concept Het ontstaan van Trogdor – Filmpje Filmpje Guitar Hero song Flash Game
4
Trogdor mania
6
Het spel Gameplay – Doel en regels van het spel Peasants – Stomp Knights – Burninate – Hit Roof thatched cottages – Burninate
7
De toekomst van Trogdor Variabele functies onafhankelijk van gamedata Overzichtelijke programmeerstructuur Nieuw level opbouw kinderspel Mogelijke uitbreidingen en game wendingen – Meerdere levels oplopend in moeilijkheidsgraad – Minigames tussen de levels door (buttonbash) – Nieuwe doelen in levels – Eindbazen
8
Map editor
9
Level opbouwen 10 stappen 1. Include de gewenste data bestanden 2. Hernoem de level functie 3. Initialiseer het level en laad de graphics 4. Initialiseer de default sprites
10
Level opbouwen 10 stappen 5. Maak alle level_sprite structs aan en vul alle variabelen, begin met de AI! 6. Initialiseer als laatste de cottages (huisjes). Bij elk huisje 2 vlammetjes initialiseren 7. Stop alle level_sprites in een array 8. Maak daarna de cottage_data structs aan en stop ze in een array
11
Level opbouwen 10 stappen 9.Initialiseer de AI struct variabelen en stop ze in een array 10. Nieuwe map -> pas dan de coördinaten aan in de functie check walls. De functies en de main game loop verzorgen de rest
12
Demo time! Gameboys door de zaal – Probeer het zelf! Demo op de beamer
13
Vragenronde Heeft er iemand nog vragen over het spel, of over de code?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.