Download de presentatie
GepubliceerdVera Koster Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Projectwijzer 1 H2. Acquisitie en Verkoop Middenkader Engineering
2
Acquisitie en afspraken maken
Acquireren is actief op zoek gaan naar nieuwe klanten en orders. Dit doe je op basis van: op basis van het activiteitenplan op basis van het verkoopplan naar aanleiding van promotionele acties
3
Relaties met klanten Direct marketing Indirecte acquisitie
Een gespecialiseerde vorm van marketing, waarbij de aanbieder direct communiceert met de klant. Indirecte acquisitie Het werven van klanten zonder dat je ze persoonlijk aanspreekt
4
Communicatiemiddelen bij direct marketing
5
Verkoopcyclus
6
Vormen van samenwerking
Franchise Hard franchise Soft franchise Service merchandising Een ondernemer vertrouwt een deel het assortiment aan jou toe als vertegenwoordiger.
7
Fasen inkoopproces
8
Inkoopvoorwaarden De levertijd De manier van levering
Leveringskosten en –risico De garantie De betalingsvoorwaarden De kortingen Productaansprakelijkheid
9
Decision making unit De inkoper of groep mensen die beslissen over een aankoop.
10
Rollen DMU
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.