Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Outdoorpark Reusel
2
Overzicht Sectoranalyse SWOT-analyse Probleemstelling Doelgroep
Strategie Budget
3
Sectoranalyse
4
Belangrijkste concurrenten Reuselhoeve
24,5 km Kanovaren, WC-race, badkuiprace, paintball, laser veld-duel, zeskamp, boogschieten, kleiduifschieten, touwenparcours, … Goede website Veel Facebook check-ins
5
Belangrijkste concurrenten Centerparcs Kempervennen
23,2 km Klimmuur, subtropisch zwembad, watersporten, zip wire, big swing, touwenparcours, boogschieten, … Onoverzichtelijke website, geen uniformiteit Veel bezoekers en naambekendheid
6
SWOT-analyse: Sterktes
Unieke locatie (26m hoge brandtoren, gezellige hut, rustige ligging) Goede website Veel Facebook posts Gedifferentieerd aanbod
7
Zwaktes Kort hoog touwenparcours Korte en lage deathride
Slechte communicatie naar Belgen toe
8
Kansen Groot bos om eventueel meer activiteiten in te doen + touwenparcours uitbreiden Wedstrijden doen via sociale media Samenwerken met kleinere vakantieparken
9
Bedreigingen Veel concurrentie in de buurt (zowel België als Nederland) Geen samenwerking mogelijk met grote vakantieparken Bij slecht weer weinig bezoekers Taalgebruik
10
Probleemstelling Te weinig Belgische klanten
11
Doelgroep Algemeen: mensen die opzoek zijn naar een avontuurlijke uitstap Specifiek: Belgen, scholen, bedrijven, sportorganisaties
12
Strategie Sportdagen (lagere en hogere scholen)
TEAM-building aanbieden Park duidelijker afbakenen (welkomstboog) Verjaardags-pakket samenstellen CONCRETE ACTIES VOOR BELGEN + MEDIAGEBRUIK + BUDGET
13
Mediagebruik Kranten: 1x/maand adverteren in regionale kranten in de zone rond Turnhout en Lommel
14
Budget Park afbakenen €500 - €1000
kostprijs Turnhout: €573 (1/4p) kostprijs Limburgse Kempen: €532 (1/4p)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.