De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Differentieren op niveau Différencier à niveau Broker Challenges Le rendement de l’intermédiaire est mis sous pression Législation plus sévère Bureaucratie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Differentieren op niveau Différencier à niveau Broker Challenges Le rendement de l’intermédiaire est mis sous pression Législation plus sévère Bureaucratie."— Transcript van de presentatie:

1

2 Differentieren op niveau Différencier à niveau Broker Challenges Le rendement de l’intermédiaire est mis sous pression Législation plus sévère Bureaucratie Frais Commission réduite Trop peu d’automatisation Consommateur critique Concurrence Nouveau modèle business ( le courtier ‘entreprenant’) Broker Challenges Rendement van de tussenpersoon staat onder druk Verstrengde wetgeving Bureaucratie Kosten Verlaagde commissie Te weinig automatisering Kritische consument Concurrerende spelers Nieuw businessmodel ( de ‘ondernemende’ makelaar)

3 Differentieren op niveau Différencier à niveauSolutions Différencier le fonctionnement de votre bureau par rapport aux collègues Le courtier comme spécialiste La loi de Pareto Efficacité élevée Réduire les frais Opportunités Répondre à la technologie contemporaine Oplossingen Kantoorwerking differentiëren van collega’s Makelaar als specialist Wet van Pareto Hogere efficiëntie Drukken kosten Opportuniteiten Inspelen op hedendaagse technologie

4 Differentieren op niveau Différencier à niveau

5

6

7 Differentieren op niveau Différencier à niveau

8 Differentieren op niveau Différencier à niveau Realtime & up-to-date data quality Burt Riské

9 Data Quality: what?? ?? Complete: is all the necessary data available ? Validity: is the data valid by the defined business rules ? Consistency: are all the data elements consistent and correctly understood ? Accuracy: is the data corresponding with the reality ? Integrity: is the data structure correctly created and maintained ? Time to market: can the data be retrieved on-time ? Accessibility: is the data easily accessible ?

10 Webservices: what?? ?? UDDI = Universal Description Discovery and integration WSDL = Web Services Definition Language SOAP = Simple Object Access Protocol Web services architecture: the service provider sends a WSDL file to UDDI. The service requester contacts UDDI to find out who is the provider for the data it needs, and then it contacts the service provider using the SOAP protocol. The service provider validates the service request and sends structured data in an XML file, using the SOAP protocol. This XML file would be validated again by the service requester using an XSD file.

11 Webservices: what?? ?? Een webservice kan omschreven worden als een interface van een applicatiecomponent die toegankelijk is via standaard web protocollen en waarbij meestal wordt gecommuniceerd via XML zonder menselijke tussenkomst (bijvoorbeeld SOAP). Een webservice maakt het mogelijk om op afstand (meestal over het Internet) vanaf een client (een (web)applicatie of component) een dienst op te vragen aan een server, bijvoorbeeld het maken van een berekening, het leveren van gegevens of het uitvoeren van een taak. Voorbeeld 1 : een applicatie die een kamer boekt in een bepaald hotel, of een applicatie die een vlucht boekt bij een bepaalde luchtvaartmaatschappij. Voorbeeld 2 : het real time verrijken of valideren van data voor een CRM, CMS of webshop.

12 Webservices: how?? ??

13 Webservices & data quality ?? Types of webservices* in data quality processes : B-streets : check & correct street name & postal address B-upgrade : check-ID Archimedes Credit reports * Products & services of

14 Webservices & data quality B-streets : Application : Validation of a postal address during input process (data entry applications, CRM & ERP software, …). Advantages : Perfectly standardized addresses (ready for DM use) Prepared for easy deduplication No more double input at the base Less undelivered mail

15 Webservices & data quality DEMO

16 Webservices & data quality B-upgrade / check ID : Application : Validation of a VAT (KBO-BCE)-number during input process (data entry applications, CRM & ERP software, …). Advantages : -Avoids double entries in the application -Official and correct identification when entering the data -Invoicing information is correct

17 Webservices & data quality B-upgrade / Archimedes : Application : Recognize & validate existing customers/prospects during data entry process Enrichment with complementary data Automatic (credit)scoring of potential customers Advantages : Prevent doubles in CRM or ERP platform Automatic segmentation for DM applications No manual interpretation of potential by sales

18 Webservices & data quality Credit reports : Application : Enrichment with legal & financial information Financial score (probabilty of default) Payment behaviour & payment incidents Advantages : Define own payment terms in advance Prevents payment risks & bad debts Better D.S.O. & more working capital

19


Download ppt "Differentieren op niveau Différencier à niveau Broker Challenges Le rendement de l’intermédiaire est mis sous pression Législation plus sévère Bureaucratie."

Verwante presentaties


Ads door Google