Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdIne Brander Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Fir m F loyd van Joost I ngeborg de Landmeter R obin Sinke M ark de Kruijf M ark Moniz
2
Te behandelen Doelgroepanalyse Concept Moodboard
3
Doelgroep Protestgeneratie (55 jaar t/m 65 jaar) -Op gegroeit in overvol onderwijssysteem - Culturele Revolutie - Autonoom en onafhankelijk - Kritisch Alleenstaand Veel vrije tijd Goed inkomen
4
Needs & Wants Needs: - sociale contacten uit dezelfde groep - entertainment - vrijetijdsbesteding Wants: - Gebruiksvriendelijk online meetingpoint (community). -Community sluit perfect aan op karakter/interesses.
5
Concept 1 Community Site waarbij kunst de hoofdrol speelt. De doelgroep is vaak in musea te vinden. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Kunst combineren met seniorenstad (Kunstexposities) Soort kunst bepaald publiek. (Andere of dezelfde interessen)
6
Concept 2 Community Site waarbij muziek de hoofdrol speelt. Medium om mensen dichter bij elkaar te krijgen. (bewust/onbewust) Muziek combineren met seniorenstad (Concerten, Musical of bijv. Opera) Soort muziek bepaald publiek. (Andere of dezelfde opvattingen) Iedereen houdt van muziek.
7
Gekozen Concept Muziek Waarom? Iedereen houd van muziek. Muziek brengt bewust/onbewust mensen bij elkaar. Niet iedereen binnen de doelgroep houd van kunst.
8
Moodboard
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.