Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGijs Boender Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006
2
Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes
3
Datum RSW, thema, terrein Datum : 13-15 april 2007 Locatie : Recreatieterrein ’ t Zand, gemeente Alphen Thema : Het land van koning Arthur Themamap is te downloaden van http://www.scoutingwedstrijden.nl
4
Voorlopig programma (1) Vrijdag 18:30Terrein open. Kleine spelletjes voor subgroepjes (door subkampleiding). 19:30Officiële opening per subkamp. Opbouw tent. 20:30Thema-inleiding (let op, het is dan al donker). 21:00Actief avondspel. 22:30Chocomelk 23:00Bedtijd.
5
Voorlopig programma (2) Zaterdag 07:00Leiding opstaan. 07:30Kinderen opstaan. 08:15Opening per subkamp. Keuken bouwen. 11:00Centrale opening. 11:15Vertrek naar de posten. 11:45Start tocht. Tocht in een cirkel rond het kampterrein? 16:30Einde tocht.
6
Voorlopig programma (3) Zaterdag (vervolg) 17:00Terug op het kampterrein. Logboek afmaken. Koken & eten. 20:00Themavoorstelling. Avondprogramma / spel. 22:30Chocomelk. Daarna naar bed.
7
Voorlopig programma (4) Zondag 07:00Leiding opstaan. 08:00Kinderen opstaan. 08:30Ontbijt 09:00Themapresentatie op subkamp 10:00Spel door programmagroep 12:00Lunch. 12:30Afbraak. 14:00Terrein schoonmaken. 14:30Thema afsluiting, prijsuitreiking en sluiting. 15:30Naar huis.
8
Werkgroepjes (1) Subkampleiding (coördinator: Ine) –8 personen. –Begeleiding van de scouts. Werkgroep programma (coördinator: Remco) –4 personen. –Uitwerken de spelen vrijdagavondspel. zaterdagavondspel. zondagochtendspel. Werkgroep thema (coördinator: Hans) –6 personen. –Verzorgen van de opening en sluiting van het weekend. –Aankleding van het terrein. –Begeleiden van de themapresentatie. –Ideeën aandragen voor themakleding voor scouts en leiding. –Ideeën aandragen voor verwerken thema in de tocht.
9
Werkgroepjes (2) Werkgroep tocht (coördinator: Berry) –2 personen –Uitwerken en begeleiden van de tocht. –Uitwerken van de spelletjes op de posten. Werkgroep beoordeling (coördinator: Joris) –8 personen. –Beoordelen van alle programma onderdelen. –Opstellen van richtlijnen voor de beoordeling. –Verwerken gegevens. Kookstaf (coördinator: Berry) –2 personen. –Verzorging van ontbijt, lunch en avondeten voor alle aanwezige leiding. –Verzorging van de bar. Ondersteuning (coördinator: Berry) –Alle uitvoerende taken zoals figurant bij opening / sluiting, bemanning posten bij de tocht, tikker bij een spel, helpen kookstaf, enz.
10
Werkgroepjes (3) Alle werkgroepjes (m.u.v. ondersteuning) zijn in principe het hele weekend aanwezig.
11
Werkavonden De datums voor de werkavonden zijn: 18 januari 2007 en 1 maart 2007 (20u, Boxtel). De tochten moeten op 8 maart volledig uitgewerkt zijn zodat deze gecontroleerd kunnen worden (door de organisatie). 15 maart moeten alle werkgroepjes klaar zijn. Op 29 maart vindt nog een info avond plaats voor alle staf die op de RSW aanwezig zal zijn.
12
Diversen / Indeling werkgroepjes Indeling werkgroepjes. –Welke groepen willen thema of programma doen? –De vergadering sluit als alle werkgroepjes ingevuld zijn. Vragen ? Bedankt voor jullie aanwezigheid.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.