Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNienke Bakker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
2
I NLEIDING Kennismaking met boek en schrijver Wat is online marketing? Doelen van online marketing - Bereiken van de juiste doelgroep - Binnenhalen van kwalitatief hoogwaardig bezoek - Het converteren van bezoek - Het binden van de doelgroep
3
Z OEKMACHINE MARKETING Google Adwords – Advertenties Inkomsten en kwaliteit
4
Z OEKMACHINE OPTIMALISATIE Interne optimalisatie - Unieke content - Plaatjes optimaliseren - Titels Externe optimalisatie - Link building - Sociale netwerken
5
A FFILIATIE MARKETING Het verkopen van lidmaatschappen/ abonnementen.
6
F ACEBOOK MARKETING Like, share, update, invite, vote on polls, apps, games, interaction, photo’s, video’s..
7
T WITTER MARKETING Promoted Tweets Promoted Trends Promoted Accounts
8
L INKED I N M ARKETING LinkedIN Ads Targeting Veilingsysteem - Relatief hoog minimum prijs Advertentie aantrekkelijk maken
9
E- MAIL MARKETING Adverteren. Opzetten en beheren. Opvallend. Frequentie.
10
M OBILE MARKETING QR-code marketing. SMS marketing. Bluetooth marketing.
11
D ISPLAY ADVERTISING Banners, plaatjes Groot risico (per view)
12
R EALTIME BIDDING Veiling systeem voor advertentieruimte Bieden op advertentie posities Vraag en aanbod
13
R ETARGETING Retargeting. Behavioral retargeting. Interest based targerting.
14
Y OU T UBE Sponsoring van de homepage. Branch channels. Gesponsorde video’s. True view. Display advertising – Adwords.
15
P INTEREST Digitaal prikbord Afbeeldingen ‘pinnen’ 2012 snelst groeiende netwerksite Geen betaalde advertenties
17
S LIDESHARE Presentaties uploaden Youtube video’s uploaden Gratis en betaalde versie Wereldwijd
18
L OCATION BASED MARKETING Google Places. Facebook. Foursqueres.
19
C ONTENT MARKETING Doelstelling, Ontwerp, Vorm, Plan, Ontwikkel, Opvolging.
20
G AMIFICATION Toevoegen spelelementen Meer interactie Puntensystemen, tellers, high-score lijsten
21
W EBLOG MARKETING Specifieke doelgroep Verschillende vormen weblog marketing - Advertorials - Zelf artikelen schrijven - Reviews - Sponsoring
22
F REE PUBLICITY Voordelen: Langdurig resultaat. Genereert aandacht. Meer waardering en status. Voorsprong op de concurrentie.
23
C ROWDFUNDING EN CROWDSOURCING Funding. & Sourcing.
24
W EBCARE Bedrijf reageert op consument Klachten Imago schade voorkomen Producten onder de aandacht brengen
25
A DVIES Advies voor BORRELTRENDS - meer online marketing kanalen - Laag budget, meer naamsbekendheid Advies voor bedrijven in het algemeen - 1 iemand verantwoordelijk stellen - 24/7
26
Z IJN ER NOG VRAGEN ??
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.