De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT."— Transcript van de presentatie:

1 Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT

2 Mary-Ann wilde dat ik wat vertelde over: 1.Hoe ik met het project ‘GGZ- clienten kiezen met wijsheid in aanraking ben gekomen, 2.Mijn Twitteraccount @Hersteltalent 3.Mijn toekomst 4.………

3 Grover Camera

4 Ik

5

6 DON’T MESS WITH THIS LADY

7

8 TEAM ZEELAND WINT GGZ-AANMOEDIINGSPRIJS

9 TIM TRAAS

10

11 TWITTEREN

12 Personal ‘Branding’

13 GGZ HAAGSTREEK

14 5 TIPS 1.Ken jezelf. Speel geen rol! 2.Apart – durf anders te zijn, maar overdrijf het niet en blijf jezelf 3.Betrouwbaar, jij als constante factor. In je persoonlijke merk moet een herkenbare, constante factor zitten. Zelfs een negatieve eigenschap positief verpakken. 4.Congruent – alles past, alles wat je doet draagt bij aan het beeld dat je wilt uitdragen. 5.Het alziende internetoog

15

16

17

18 Druk op de knop ‘volgen’ en volg de aanwijzingen

19

20 VOLGEN!!

21

22 BEDANKT VOOR HET LUISTEREN Irene van de Giessen @Hersteltalent ERVARINGSWIJZER VEEL SUCCES IN DE TOEKOMST!


Download ppt "Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT."

Verwante presentaties


Ads door Google