Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSaskia Maas Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Afronding van het project: ‘GGZ-clienten kiezen met wijsheid’ ERVARINGSWIJZER EVENT
2
Mary-Ann wilde dat ik wat vertelde over: 1.Hoe ik met het project ‘GGZ- clienten kiezen met wijsheid in aanraking ben gekomen, 2.Mijn Twitteraccount @Hersteltalent 3.Mijn toekomst 4.………
3
Grover Camera
4
Ik
6
DON’T MESS WITH THIS LADY
8
TEAM ZEELAND WINT GGZ-AANMOEDIINGSPRIJS
9
TIM TRAAS
11
TWITTEREN
12
Personal ‘Branding’
13
GGZ HAAGSTREEK
14
5 TIPS 1.Ken jezelf. Speel geen rol! 2.Apart – durf anders te zijn, maar overdrijf het niet en blijf jezelf 3.Betrouwbaar, jij als constante factor. In je persoonlijke merk moet een herkenbare, constante factor zitten. Zelfs een negatieve eigenschap positief verpakken. 4.Congruent – alles past, alles wat je doet draagt bij aan het beeld dat je wilt uitdragen. 5.Het alziende internetoog
18
Druk op de knop ‘volgen’ en volg de aanwijzingen
20
VOLGEN!!
22
BEDANKT VOOR HET LUISTEREN Irene van de Giessen @Hersteltalent ERVARINGSWIJZER VEEL SUCCES IN DE TOEKOMST!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.