De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk

Verwante presentaties


Presentatie over: "Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk"— Transcript van de presentatie:

1 Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
AmsterdamseDag.nl Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk

2 Introductie Het idee Ons plan Domeinnaam
Missie, Doelstellingen, Doelgroep

3 Missie Missie: Met deze site willen wij mensen uit de regio Amsterdam en Nederlanders die een dag naar Amsterdam gaan en die op zoek zijn naar inspiratie om hun dag te vullen, assisteren. We willen het aanbod van mogelijke bezigheden, activiteiten en bezienswaardigheden in Amsterdam laten zien op een simpele, duidelijke en aantrekkelijke manier. Bezoekers moeten via onze site een leuke invulling van hun dag kunnen vinden. We willen dat mensen onze site kiezen als ze opzoek zijn naar invulling van hun dag.

4 Doelen Een duidelijke en complete website bieden voor onze bezoekers.
Een compleet aanbod van de mogelijkheden in Amsterdam bieden. Bezoekers een goed advies voor het invullen van hun dag geven. Per activiteit duidelijke en nuttige informatie bieden. Zoveel mogelijk gebruik maken van Social Media om ons bereik te vergroten.

5 Doelgroep Mensen uit Amsterdam en de rest van de Nederlanders die van plan zijn om een bezoek te brengen aan Amsterdam. Online actief

6 Verloop Aanmaken domeinnaam Huisstijl Gebruiksvriendelijkheid
Verschillende kanalen

7 Kanalen Website Facebook Twitter
Deze plaatjes zijn interactief, hier klikken we op tijdens de presentatie om de verschillende kanalen te laten zien.

8 Strategie Bezoekers aantrekken Zorgen voor clicks Nuttig zijn
Binden en laten terugkeren We hebben een strategie opgesteld om onze website succesvol te maken. Het begint met bezoekers aantrekken, dit doen we via Facebook, Twitter en Google AdWords, daar komen we zo op. Als de bezoeker eenmaal op je website is, moet deze een aantrekkelijke webpagina zien. Deze moet verleiden tot doorklikken. De informatie waarnaar de bezoeker op zoek is moet makkelijk te vinden zijn. Deze moet nuttig zijn en de bezoeker voldoening geven. Tot slot moet de pagina zo zijn, dat de bezoeker besluit om later terug te komen.

9 Google AdWords Bezoekers aantrekken Stijgende lijn
vertoningen, 350 klikken, €0,23 gemiddelde CPC Zondag , 13:00 uur.

10 Resultaten Google Analytics

11 Internet scorecard

12 Verdienmodellen Advertising CPC (cost per click) CPO (cost per order)
Contracten met activiteiten maken

13 Applicatie Puur informatief met veel beeld
Linking naar de mobiele website Actualiteit Kaart Weer

14 Aangepaste doelstellingen
Doelen opgesteld in Google Analytics Verblijfsduur op website van 2 minuten Gemiddeld 10 pagina’s bezoeken Bouncerate niet hoger dan 30% Conversieratio boven de 1% behalen

15 Reflectie Tops Opzetten van een domeinnaam Analyseren van gegevens
Gebruiken van handige tools Tips Unieker maken Idee verder moeten uitdenken Interactiever maken

16 Stelling ‘Met het opstellen van de juiste doelstellingen en het gebruik van de juiste middelen kan je als kleine ondernemer digitaal een grote speler worden, ondanks een klein budget.’

17 Hartelijk dank voor uw aandacht


Download ppt "Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk"

Verwante presentaties


Ads door Google