Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKlaas Kuiper Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
De stadsrandzone centraal Ruimteconferentie 3 november 2009 Bart van Bleek
2
2 3 november 2003 Programma Mooi Nederland
3
3 3 november 2003 Stadsrandzone
4
4 3 november 2003 Bereikbaarheid en toegankelijkheid Rotterdam
5
5 3 november 2003 Infrastructuur
6
6 3 november 2003 Infrastructuur Bedrijven- terreinen
7
7 3 november 2003 Infrastructuur Vliegveld Bedrijven- terreinen
8
8 3 november 2003 Infrastructuur Vliegveld Bedrijven- terreinen Kassen
9
9 3 november 2003 1955 Open ruimten binnen verstedelijkte gebieden Eindhoven - Helmond
10
10 3 november 2003 1965 Eindhoven - Helmond
11
11 3 november 2003 1975 Eindhoven - Helmond
12
12 3 november 2003 1985 Eindhoven - Helmond
13
13 3 november 2003 2000 Eindhoven - Helmond
14
14 3 november 2003 2020 Eindhoven - Helmond
15
15 3 november 2003 Recreatieve transformatie
16
16 3 november 2003 Landschap uitgangspunt: identiteit vd plek
17
17 3 november 2003 Samenwerking stad en land
18
18 3 november 2003 Landschap Effectiviteit beleid en uitvoering
19
19 3 november 2003 Landschap Natuur
20
20 3 november 2003 Landschap Natuur Recreatie
21
21 3 november 2003 Wat doet het Rijk?
22
22 3 november 2003 (Nieuwe) Rijksbufferzones
23
23 3 november 2003 Groen-recreatieve opgave formuleren
24
24 3 november 2003
25
25 3 november 2003 Innovatieprogramma Mooi Nederland www.kennispleinmooinederland.nl
26
26 3 november 2003 (De)Reguleren
27
27 3 november 2003 Communiceren
28
28 3 november 2003 Congres Stadsrandzones 11 november 2009 Amersfoort, Rijtuigenloods Informatie www.vrom.nl/landschap Postbus.mooinederland@minvrom.nl
29
29 3 november 2003 Meer info op: www.vrom.nl of via Bart van Bleek Bart.vanBleek@minvrom.nl www.vrom.nl
30
30 3 november 2003 Stellingen: 1.Er is rijkssturing nodig op de stadsranden. 2.De stadsrandproblematiek is puur een ontwerpopgave op het lokale schaalniveau.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.