Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoost Pieters Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september 2005 2 nd of June 2004
2
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing
3
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing
4
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing
5
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing
6
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar De dagelijkse boodschappen betaalbaar, de bijzondere boodschappen bereikbaar. Bio-based retailing
7
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar De dagelijkse boodschappen betaalbaar, de boodschappen bereikbaar. Bio-based retailing duurzame
8
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Distributiecentrum Onze winkels Onze klant Regie Leverancier Reststoffen Bepaalt de klant wat er in de schappen ligt Met Replenishment De juiste balans tussen beschikbaarheid en reststoffen
9
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen Afprijzing Verantwoorde afvoer
10
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar veevoer Reststoffen 1995
11
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen veevoer BSE en MKZ
12
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen Elektriciteit Fermentatie Methaangas Bio-based retailing
13
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen Vroeger: alleen minder afval Nu: ook minder CO 2
14
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen
15
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Alle ongekoelde biologische groente- en fruitproducten in biologisch afbreekbare verpakkingen Biologisch afbreekbare verpakkingen
16
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Het beste voor het milieu De laagst mogelijke maatschappelijke kosten TNO over nascheiding Biologisch afbreekbare verpakkingen
17
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen Duurzaamheid + klantvoordeel of Duurzaamheid + geen klantnadeel
18
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen
19
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen
20
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Ontwikkelen Technologie Wageningen Universiteit Toepassen Consument Albert Heijn
21
Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september 2005 2 nd of June 2004
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.