De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious."— Transcript van de presentatie:

1 Social Media

2 Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious  Social Networking (communitysites ofwel sociaalnetwerksites): Hyves, Netlog, Facebook, Google+ sociaalnetwerksitesHyvesNetlogFacebookGoogle+  Social Newssites: DiggDigg  Weblogs: Blogger.com, WordpressBlogger.comWordpress  Videosites: Youtube, Dailymotion, VimeoYoutubeDailymotionVimeo

3 Eisen:  Het moet voor een groot publiek toegankelijk zijn.  Goede communicatie naar de doelgroep mogelijk maken.  Gebruiksvriendelijk(zowel voor mij als lezer).  Snel aanpassingen kunnen verrichten.  Ik moet feedback kunnen ontvangen.

4 Doelen:  Veel mensen bereiken.  De mensen een duidelijk beeld geven van de persoon Robert-Jan.  Feedback krijgen.  Een baan verkrijgen.

5 Mijn voorlopige keuze: De vormen van social media die mij interessant lijken: Youtube: dit is in mijn ogen een perfect medium om Robert-Jan te laten zien aan de wereld. Groot bereik, niet alleen tekst maar ook bewegende beelden. Facebook: Ongeacht dat u deze liever niet ziet als keuze moet ik toch toegeven dat deze vorm perfect geschikt is. Wederom een groot bereik, tekst en beeldmateriaal en zeer makkelijk aan te passen. Linkedin: De reden dat ik deze kies als social media is vanwege de zakelijke inbreng. Dit is een medium wat vooral gericht is op de bedrijvenkant. Mooie manier om in te spelen op deze richting.

6 Mijn definitieve keuze:  Linked in De redenen dat ik voor Linked in heb gekozen: Dat het een lang en bekend medium is onder bedrijven. Zo krijgt een bedrijf een goed beeld van mij en hebben ze misschien een baan aan te bieden. Het is voor een heel groot publiek beschikbaar. Het is zowel voor mij als voor de kijker goed te gebruiken. Ze kunnen feedback geven op mijn posts.

7 Linked in  Opgericht 5-05-2003.  Gericht op vakmensen.  Meer dan 150 miljoen geregistreerde.  Beursgenoteerd bedrijf.

8

9


Download ppt "Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious."

Verwante presentaties


Ads door Google