Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHidde Dijkstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Poppodium de ‘DRU’
2
Bezoek een poppodium SE7EN nieuw danceconcept DRU = meer dan poppodium alleen - Theater - Schaftlokaal - Zalen verhuur Opdracht: breng de reclames rondom SE7EN in beeld, en kijk naar de koppeling hiertussen
3
SE7EN Nieuw danceconcept Zeven zonden 8 juni was eerste editie LUST Het begon allemaal met een Facebookpagina
4
Promofilmpje 23 april 2013: http://www.youtube.com/watch?v=- bIoYAVbyFk&list=LLA2uZAqPzUKk541F1GiJpjQ
5
Bekendmaking poster 3 mei 13 mei hingen ze in Ulft en omstreken
6
Twitter en meer 6 mei Twitter pagina Rond mei nog verschillende nummers die je kon verwachten op de avond
7
Winacties Rond 14 t/m 21 mei
8
Bekendmaking DJ’s & Pre-party Vanaf 22 mei werden de DJ’s bekend gemaakt via Facebook 25 mei ‘zogenaamde pre-party’ https://www.facebook.com/photo.php?v=660242790 657487
9
Wat is SE7EN? 27 mei duidelijkheid scheppen
10
Vrijkaarten winnen
11
Andere communicatie
12
Koppeling tussen reclames Niet heel indrukwekkend Niet echt een eenheid Poster is eenvoudig maar wel aantrekkelijk Geen poespas Simpele lettertypes op posters ‘amateur’ pre-party Samenhang kan beter Veel communicatie Organisatie wil het tof over laten komen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.