Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdBert Verbeek Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE MARNIK DHOORE BRUGGE 1972 HISTORIEK BOEREN VEERLE JULL ENRIQUE LONDON PARIJS SALESEVENTS ONLINE 1998 PIONIER SEM OPRICHTER BSEEN / BLOOVI … CO-FOUNDER NETLASH-BSEEN THINKING ABOUT THE FUTURE
2
Brugge was : roots // voedingsbodem // inspiratie // gegroeid & ontwikkeld
3
Gent sinds 2007 centraal gelegen // oog op groei // aantrekking klanten & medewerkers
4
Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Gent = mekka voor BE internetbedrijven veel talent // nieuwe ontwikkelingen // initiatief // aantrekking webbedrijven // sector federaties // … Internet events // internet opleidingen // ….
5
SWOT BRGG / WSTVLMNGN Werklust Ondernemerszin Visie Bescheidenheid Volgzaam Op zeker spelen Achter feiten lopen Anderen pikken in Stilstaan Toekomst plannen Leider zijn Meer durven Creatiever zijn
6
TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen // TOEKOMST PLANNEN tijd nemen // afstand nemen //
7
Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s Ontwikkel & volg je eigen weg Intuïtie volgen // research // berekende risico’s
8
Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf Meer durven uit comfortzone treden // springen // profileer jezelf
9
Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren Creatiever ondernemen ken & bevraag je klant zijn verwachting // meerwaarde creëren
10
Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden Lead, do not follow minder volgzaam zijn // trekker worden
11
Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven? Geef een Brugse toets verpakking // wees origineel // welke meerwaarde kan Brugge geven?
12
ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes ONTWIKKEL NICHES focus op behoefte // volg trends & evoluties // ontwikkel je sterktes
13
Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging Stel je flexibel opstellen marktomstandigheden // klantenbehoefte // (geo)ligging
14
“To be or not to be” in Brugge ?
15
BEDANKT SUCCES ! BEDANKT SUCCES ! “You can find me on…” @marnikdhoore
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.