De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers.

Verwante presentaties


Presentatie over: "1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers."— Transcript van de presentatie:

1 1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers

2 2 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Agenda Introductie AMR ict Complexiteit van communicatie Het nieuwe communicatieplatform Samenvatting

3 3 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Introductie AMR ict

4 4 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict Uw full-service partner voor automatiserings- en telecom oplossingen en diensten. Opgericht in 2001, begin 2003 gevestigd te Europalaan 24 Maastricht-Airport.

5 5 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict AMR ict biedt u: Advisering en begeleiding bij de inzet van hoogwaardige en innovatieve technologieën. Implementatie en beheer van technologieën door gecertificeerde en gekwalificeerde medewerkers. Transparantie in ICT uitgaven en investeringen. Samenwerking met vooraanstaande partijen in de markt. Waaronder Cisco Systems, de marktleiders op IP communicatie gebied.

6 6 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict Kortom: In AMR ict vindt u een full service partner waarbij u het totaal traject van ontwerp tot en met onderhoud van uw automatisering en telecommunicatie systemen in vakkundige en betrouwbare handen legt.

7 7 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Complexiteit van communicatie

8 8 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Communicatie verandert …. Meer dan telefonie E-mail, Fax, Instant Messaging,Videoconferencing, Webcollaboration, ….. Ondersteunend aan mobiliteit Mobiele telefoons, Smart phones, PDA’s, Wifi PC’s Overal beschikbaar Kantoor, Home-office, Hotel, Vliegtuig, Auto Ondersteunend aan productiviteit User’s presence, V-mail, Unified Messaging, Virtuele teams Communicatie is tegenwoordig:

9 9 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID …Dit resulteert in Vertragingen en klant- ontevredenheid …Niet mogelijk om medewerker te bereiken in De eerste keer… …Meerdere Methoden nodig om medewerkers te bereiken… Communicatie- apparatuur en applicaties Proliferating… Werknemers Toenemende mobiliteit Dagelijks 52%Dagelijks 36% Maandelijks 22% 6.4 apparaten 27% reist 1x per maand. Source: Sage Research Complexiteit van communicatie

10 10 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Complexiteit communicatie = minder efficiënte communicatie Klant perspectief Bedrijf perspectief Werknemer perspectief Minder omzet Klanttevredenheid Inefficiency Hogere kosten Minder competatief Bedrijfsresultaten onder druk Verlaagde productiviteit Lagere efficiëntie

11 11 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Het nieuwe communicatieplatform

12 12 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is IP telefonie? “IP telefonie is de integratie van telefoonverkeer op de (bestaande) netwerk infrastructuur waardoor deze samen met het data verkeer over één infrastructuur plaatsvindt” “Hierbij worden de voicepakketten in native IP verstuurd”

13 13 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is IP Telefonie? Quality of Service (QoS), Garantie van spraakkwaliteit. Gebaseerd op openstandaarden. De Consultants van AMR ict beschikken over uitgebreide visie, kennis en ervaring op IP telefonie gebied en begeleiden u bij het maken van de juiste keuzes.

14 14 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Productiviteit Bedrijfsvoordelen

15 15 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Verhoogde productiviteit In de huidige situatie: Door reizen tussen werk en klanten gaat veel tijd verloren. Lage productiviteit en verlaagde medewerkers tevredenheid. Inefficient werken. Gebruik makend van IP Telefonie: Thuiskantoor Vergaderen op afstand Ook e-mail, fax en voicemail in de auto Hierdoor een hogere effectiviteit, hogere productiviteit en hogere werknemers tevredenheid. 15 © 2003, Cisco Systems, Inc. All rights reserved.

16 16 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Computer Telephone Integration Screen Pops Opent klantgegevens uit CRM/ ERP applicatie bijvoorbeeld bijvoorbeeld Microsoft CRM, Navision, WinRIS etc. Click to Dial Opzetten van een gesprek via CRM / ERP Call Information Capture Vangt informatie over in- en uitgaande gesprekken op Customer Record Creation: Nieuwe klanten snel toevoegen 16 © 2003, Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Microsoft CRM IP telefonie

17 17 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Video telefonie & Mobile Connect Videoconference net zo eenvoudig als een telefoongesprek Video-gesprekken krijgen dezelfde diensten als telefoongesprekken Centraal management Bereikbaar onder één nummer op meerdere toestellen Gelijktijdig overgaan van telefoons Meerdere toestellen mogelijk (tot 4 stuks – mobiel, thuis, enz.) Mobile Connect Video Telefonie Voice VideoVideo IM Web MeetingPlace Express Virtual Team-meetings Web Conferencing & Voice Conferencing

18 18 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Applicaties op de telefoon Website integratie via XML naar IP telefoon Call Center BHV alarmering Cisco MeetingPlace Video surveillance File informatie Time Card

19 19 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Grootste keus uit IP toestellen Cisco IP Phone 7902G Cisco IP Phones 7905G/7912G Cisco IP Phone 7960G / 7961G Cisco VG248 Analog Phone Gateway Cisco VT Advantage Cisco IP Communicator Cisco Wireless IP Phone 7920 Cisco IP Conference Station 7936 Cisco IP Phone 7970G/7971G-GE Cisco IP Phone 7985G Cisco IP Phone 7940G / 7941G Cisco ATA 186/188

20 20 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Bereikbaarheid Bedrijfsvoordelen

21 21 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is bereikbaarheid? Veel gehoorde problemen: Medewerker is niet bereikbaar (Vrij? Afspraak? Koffie?) Medewerker is in gesprek Klant wordt naar verkeerde medewerker doorverbonden Gespreksnotities om te terug te bellen raken zoek Veel toegepaste oplossingen: Terugbellen bij bezet Bereikbaarheidsprofielen Call Center Nadelen: Niet flexibel om op veranderingen in te springen Niet op de persoon, maar op het bedrijf gericht

22 22 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Persoonlijke bereikbaarheid Doorschakelregels gebaseerd op tijd, nummerherkenning of kalender * Schakel gesprekken door naar één of meer toestellen Bepaal welke gesprekken wél doorgeschakeld mogen * Microsoft Exchange calendar

23 23 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Unified messaging: Productiviteit & bereikbaarheids hulp 1 Inbox voor alle bericht types Krachtige gebruikers interface voor beheer Plus Toegang via web- of e-mail client Persoonlijke bereikbaarheid regels Melding van voicemail berichten via SMS

24 24 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Telefoniste bedienpost Drag-and-drop hold, transfer Lijn status Vrije lijn Inkomend gesprek Hold In gesprek Status onbekend Directory Veld Zoeken via voor- en achternaam, afdeling Sorteerbare kolommen GUI in diverse talen (oa NL) 24

25 25 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Kostenbeheersing Bedrijfsvoordelen

26 26 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Kostenbeheersing Waar zit de “pijn” bij traditionele technologie? Netwerkbeheer + lijn-kosten = 66% van totale kosten Hoe kan IP telefonie helpen de kosten verlagen? Meerdere netwerken naar één netwerk Centraliseer de call processing Minder bekabeling (nieuwbouw) Reduceren van hoge kosten van upgrades Vereenvoudigen van beheer Reductie van telefoon-tikken Centraliseer gesprekken Bijdragen aan bedrijfsresultaat Verhoog productiviteit Koppelingen met Applicaties

27 27 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Het fundament voor communicatie, nú en in de toekomst Unified Messaging XML Applications Fix-Mobile Convergentie Contact Center Videoconferencing Videotelefonie Voice VideoVideo IM We b Collaboration Fax managers 3 rd 3 de partij Applicaties Presence Servers

28 28 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Het is een markt trend..... “Aan het eind van 2007, zullen de traditionale enterprise telefonie fabrikanten zijn gestopt met de ontwikkeling (hoewel ze het mogelijk nog wel produceren) en hebben aangekondigd dat ze zullen gaan stoppen met geven van ondersteuning op hun TDM- gebaseerde PBX en contact center systemen binnen 5 jaar (0.8 probability)” Bron: Gartner State of the Next Generation Network, Enterprise IP Telephony Maart 2003

29 29 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Samenvatting

30 30 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Samenvatting IP Communicatie is een van de belangrijkste ontwikkeling van dit moment. Bij de keuze voor IP communicatie zijn kosten, netwerkontwerp, beheer en lange termijn ontwikkelingen slechts enkele succes bepalende elementen bij de keuze voor IP communicatie. De consultants van AMR ict beschikken over uitgebreide visie, kennis en ervaring op IP telefonie gebied en begeleiden u bij het maken van de juiste keuzes. Dit waarborgt een objectieve beoordeling van IP Communicatie binnen uw bedrijfssituatie en de juiste keuzes binnen de door AMR ict geselecteerde en geaccrediteerde systemen.

31 31 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Vragen?


Download ppt "1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers."

Verwante presentaties


Ads door Google