De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010."— Transcript van de presentatie:

1 Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010

2 2 Ontslag na tweet

3 3

4 4 Twitteren negatief  Twitter kost tijd  Twitter haalt je uit je echte werk  Zonder strategie is het gewoon dom typen  Twitter is buggy en niet goed genoeg voor bedrijfsmatig werken  Twitter is voor technonerds.  Twitter vervangt email niet  Twitter zorgt ervoor dat de organisatie kwetsbaar wordt

5 5 Twitteren positief  Twitter maakt het mogelijk snel bijeenkomsten te organiseren  Twitter is geweldig voor opiniepeilingen  Twitter maakt leuke, goede dingen snel zichtbaar  Twitter zorgt voor dirtecte feed-back bij bijeenkomsten  Twitter is sneller met nieuws dan andere kanalen  Twitter brengt kennisdelers samen  Twitter biedt een forum

6 6 ‘Social media’, waar hebben we het over?  Media met de mogelijkheid tot interactie  Iedereen kan eraan deelnemen  Gebruikers zijn zender en ontvanger  Geen tussenkomst van een redactie  Van lineair model  interactiemodel

7 7 Waarvoor gebruik je social media?

8 8 2009: alles is social media

9 9 Wie vertrouwt men?

10 10 Eigenschappen

11 11 De participatieladder

12 12 Niveau’s van participatie 1/10/100

13 13 Een paar constateringen 1. Social media zijn geen hype meer die voorbij waait 2. Veel communicatiemensen zien de toegevoegde waarde 3. De eerste wetenschappelijke onderzoeken verschijnen 4. De vraag is nu: welke voeren we in, en vooral..... 5. Hoe krijgen we de organisatie aan social media

14 14 Van marketing naar social engagement

15 15 4 elementen van een community

16 16

17 17 Lessen van de “tipping point”

18 18

19 19 Voorbeelden

20 20 Delen van kennis is macht


Download ppt "Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010."

Verwante presentaties


Ads door Google