De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten

Verwante presentaties


Presentatie over: "18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten"— Transcript van de presentatie:

1 18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten
Welkom bij OVC’85 18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten

2 Agenda Kampioenen Start nieuwe seizoen Vrijwilligers Voetbalplaatjes
13.00 uur F – teams, mini’s en ouders 14.00 uur E – teams en ouders 15.00 uur D – teams en ouders 16.00 uur C en MC – teams en ouders Kampioenen Start nieuwe seizoen Vrijwilligers Voetbalplaatjes SKAR: Sport BSO Samenwerking Ostrabeke Teamindeling

3

4 De Grote Club actie Individueel
1. Enzo Busscher, F7, met 65 verkochte loten 2. Daan Sukkel, D3, 60 stuks 3. ex aequo: Justus Aalderink, F2, en Loek van der Gugten, D3, beide 48 stuks Team 1. D3 (221 stuks, 100% deelname, gem. 17,0 loten per speler verkocht) 2. F7 (105 stuks, 50% deelname, gem. 10,5 loten per speler verkocht) 3. E2 (95 stuks, 73% deelname, gem. 8,6 loten per speler verkocht) De inspanningen van de deelnemende teams hebben geleid tot de verkoop van loten. D3 heeft hiervan de meeste verkocht: 221 stuks. F7 volgt met 105 stuks op de tweede plaats, E2 is met 95 stuks derde. Na aftrek van kosten en on-inbare bestellingen heeft dit netto € 2.626,23 opgeleverd.

5 Voetbalplaatjes actie 2011
500 albums 28 teamfoto’s 371 individuele portretten 427 unieke plaatjes plaatjes Hoe krijg ik mijn album vol? Afsluiting van de actie op 25 juni 2011 Ruilen, ruilen en nog eens ruilen! Plaatjes kopen op 25 juni 2011 bij de Coop á € 0,10 per stuk (tijdstip volgt) Ruilavond dinsdag 21 juni 2011 19.00 tot uur in de kantine van OVC’85 Ruilochtend zaterdag 25 juni 2011 10.00 tot uur in de kantine van OVC’85

6 Start Nieuwe Seizoen 2011-2012 Velden zijn open vanaf begin Augustus
Aanvang training E&F: week van 22 – 26 augustus (zie schema) De wedstrijden beginnen in september. Het schema wordt via de website bekend gemaakt. Frans Kroon informeert de leiders per . Kleding: indien nog niet gebeurd: inleveren (+ formulier) Ophalen kleding, kaarten en wedstrijdschema De teamleider wordt door Bart Valkenburg geïnformeerd. Communicatie via de website en teamleid(st)ers (wedstrijdschema’s, uitslagen, afgelastingen, etc).

7 TRAININGSTIJDEN SEIZOEN 2011 / 2012 (najaar) CONCEPT (EXCL. OSTRABEKE)
DAG TIJD VELD Aa VELD Ab STROOK A STROOK B STROOK C Ma 17.00 E2 18.00 E1 E3 E5 E4 MC2 19.00 D2 D4 D3 MA1 Dames 1 20.00 21.00 Di B1 D1 C1 C2 MC1 1e elftal A1 KEEPERSTRAINING 2e elftal wo 15.00 F3 16.00 F1 F4 F5 F2 F6 F7 / F8 mini's Do 3e elftal

8 Beker wedstrijden A1 - B1 - C1 - D1 - E1 - F1 - MA1 - Dames 1 - MC1.
Speeldata Zaterdag 20 augustus - A1 B1 C1 D1 E1 F1 Maandag 22 augustus - A1 - C1 Woensdag 24 augustus - B1 D1 E1 F1 Zaterdag 27 augustus - A1 B1 C1 D1 E1 F1 MA1 MC1 Dames 1 Zaterdag 3 september - MA1 MC1 Dames 1 (wedstrijden worden op andere datum gespeeld ivm Airborne Wandeltocht) C1 nntb ivm combi met Ostrabeke Wedstrijddata onder voorbehoud

9

10 Zonder vrijwilligers geen OVC’85
Voor de bardienst wordt een indeling gemaakt. Deze bijdrage is verplicht Bezetting van Kantine en Gastouders = De huidige kantine groep + Alle leden (bij jeugd de ouders) – Kader 2 Keer per jaar, 3 Uur per keer Indeling wordt een week voor de competitie op de website gepubliceerd (Natascha) Indien een wijziging is gewenst, dan zelf regelen: ledeninformatie beschikbaar op de website. Voor overige taken kun je je opgeven via het formulier op tafel Bardiensten (je wordt ingedeeld) Meehelpen activiteiten (sint, pupillenkamp, toernooien enz) Materialen (kleding uitzoeken) Communicatie activiteiten Bijzondere talenten??

11 Kantine en Gastouders We houden de kantine graag open. Motto: “iedereen helpt mee” Bezetting van Kantine en Gastouders = De huidige kantine groep + Alle leden (bij jeugd de ouders) - Kader Alle leden zonder actieve rol binnen de vereniging (kader) 2 Keer per jaar, 3 Uur per keer Indeling wordt een week voor de competitie op de website gepubliceerd (Natascha) Indien een wijziging is gewenst, dan zelf regelen: ledeninformatie beschikbaar op de website. Mutaties worden achteraf op de website verwerkt

12 Vacatures Algemene zaken/secretaris algemeen bestuur
Leden voor sponsorcommissie Technisch Jeugdcoördinator (opvolger Vincent van Maanen) ???? Leden technische commissie Accommodatiezaken Meedenkers en medewerkers (klussers) Commissieleden kantinebeheer Communicatie en PR Activiteiten en toernooien Trainers en leiders nieuwe seizoen

13 Wat verwachten we van ouders?
Rijden bij uitwedstrijden Wassen van kleding Vlaggen vanaf D-leeftijd Bijdragen aan actueel houden website met verslagen, foto’s enz Communicatie zoveel mogelijk per mail Doen van vrijwilligersklus van ongeveer 15 uur per jaar.

14 SKAR: Sport BSO Eerste contact maart 2010 Voorinspectie mei 2010
Enquete ouders juni 2010 Augustus 2010 verzoek bestemmingsplan wijziging aan Gemeente Tijdelijke beleidsmaatregel Sport BSO maart 2011 Informatieavond ouders juni 2011 Verbouwen /schilderen juni-juli 2011 Start sport bso “Sportjungle” aug. 2011

15 Samenwerking Ostrabeke
In loop der jaren meerdere pogingen tot samenwerking jeugd, vorig B-jeugd jaar niet gelukt; Nu samenwerking gehele C-jeugd, en SBSV (= stichting beheer samenwerkende voetbalverenigingen); Formele benadering door O. ALV (O) / 100% voor; Vervolg ALV 2011 / verkennen / plan ALV 2012

16 Team indeling Op de tafels liggen de indelingen
Controleer de NAW informatie Bij ontbrekende trainer, leider graag een voorstel Bepaal in ieder geval één contactpersoon per team ivm de communicatie Bij vragen en verzoeken graag invullen op de indeling Besprekingen nu individueel of per afspraak te plannen


Download ppt "18 juni 2011 Jeugdbestuur Aron, Wim, Ineke en Maarten"

Verwante presentaties


Ads door Google