Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHanne Willems Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
GO/NOGO RAPPORTERING Bij uitwerking van eender welke opdrachten
2
rapporteren goed Een plan hebben en u daar aan houden, afspraken maken/houden. Advies vragen, opdr.gever betrekken Opdrachtgever begrijpen en respecteren, opdracht naar waarde inschatten (empathie) Bij les blijven/ luisteren/ aandacht hebben – prioriteiten Ge moet er uit zien alsof ge kundig en betrouwbaar zijt – verzorgd slecht “domme vragen en opmerkingen” – “dom” = signaal dat JIJ niet weet waar je mee bezig bent – Humor = gevaarlijk Lachen op foute momenten – Per ongeluk – “domheid” Fouten bij rapporteren – Directe fouten – Indirecte fouten: “dt”, slordig,… Halfwerk-signalen Leugens bij rapporteren – “botsing met vooroordeel”
3
RAPPORTEREN MOET, RAPPORTEREN DOET GOED Houd uw opdrachtgever en alle belanghebbenden geïnformeerd
4
Doel van rapporteren Opdrachtgever informeren en betrekken Uw geloofwaardigheid en betrouwbaarheid maken
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.