De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

DigiLoket.

Verwante presentaties


Presentatie over: "DigiLoket."— Transcript van de presentatie:

1 DigiLoket

2 DigiLoket Wat is een DigiLoket?
Toestel waaraan patiënten zichzelf kunnen inschrijven voor een consultatie in de polikliniek Waarom een DigiLoket in het Imeldaziekenhuis? Lange wachtrijen aan de loketten vermijden Patiënten mogelijkheid geven om persoonlijke gegevens na te kijken en aan te passen indien nodig Kwaliteitsvolle dienstverlening bieden aan de patiënten

3 DigiLoket Wat heeft u nodig voor een inschrijving via het DigiLoket?
PC met internetaansluiting Belgische identiteitskaart Pincode identiteitskaart Identiteitskaartlezer Printer (niet noodzakelijk) Reeds gekend in patiëntenadministratie

4 DigiLoket Inschrijving via het DigiLoket in 3 stappen Afspraak maken
Afspraak bevestigen Aanmelden aan het DigiLoket Thuis – via telefonisch contact met het ziekenhuis Thuis – via het internet In het ziekenhuis

5 Telefoneer naar de afsprakendienst (VGSIZ)
DigiLoket Afspraak maken Telefoneer naar de afsprakendienst (VGSIZ) 015/

6 DigiLoket Afspraak bevestigen (max. 72 uren vóór de afspraak!)
Identiteitskaart + pincode Identiteitskaartlezer

7 DigiLoket

8 DigiLoket

9 DigiLoket

10 DigiLoket

11

12 DigiLoket

13

14 DigiLoket Aanmelden aan het DigiLoket Inkomhal Imeldaziekenhuis
Barcode afspraakbevestiging scannen of Identiteitskaart inbrengen Parkeerkaart scannen (€ 1,5 aan betaalautomaat) Etiketten nemen Te volgen route aflezen Aanmelding 20 min. na afspraak  inschrijving via loket!

15 DigiLoket Wat is er nog mogelijk in Mijn Imelda? Documenten
Facturen opvragen Ondertekende gebruiksvoorwaarden opvragen Ondertekende Informed Consent opvragen

16 DigiLoket

17 DigiLoket Wat is er nog mogelijk in Mijn Imelda? Formulieren
Persoonsgegevens aanpassen Wijziging van huisarts doorgeven Getuigschrift voor terugbetaling opvragen Afbetalingsregeling aanvragen Klacht opsturen Info vragen

18 DigiLoket

19 DigiLoket Vragen/opmerkingen/suggesties?
Helpdesk bij technische problemen Op werkdagen van 7u tot 22u, op zaterdag van 9u tot 12u


Download ppt "DigiLoket."

Verwante presentaties


Ads door Google