De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi."— Transcript van de presentatie:

1 Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi

2 Marketing, een vloek of een zegen?

3 Een merk is een breiwerk Merk voorwaarden leren status realiseren advies sparen lenen opportuniteiten beschikbaarheid convenience op maat beleggen flexibiliteit rentabiliteit controle zekerheid vertrouwen verrijken

4 Een merk is een ladder Centrale waarden Expressieve waarden Instrumentele waarden Karakteristieken Product Merk

5 Een merk is een ladder Zelfrealisatie Succesvol Gebruiksvriendelijk Muis, geïntegreerde software, design,... Personal computer Apple Centrale waarden Expressieve waarden Instrumentele waarden Karakteristieken Product Merk

6 De vijand.

7 Informatie en communicatie overvloed

8 Blootstelling Onbewuste waarneming Bewuste waarneming Gerichte aandacht Beïnvloeding Blootstelling Onbewuste waarneming Bewuste waarneming Gerichte aandacht Beïnvloeding Toegenomen onverschilligheidsbarrière!

9 Stop een visie in uw merk

10 Van doelgroepen naar volggroepen.

11 Steek wat meer humor, zelfrelativering, sympathie, liefde, kwaadheid,... in uw communicatie

12

13 Orde in media Markt Prospects Klanten Trouwe klanten Advocates Brede media (bekendmaking) Ddatabase, getrouwheidsacties Acties, direct marketing

14 E-communicatie

15 Markets are conversations: listen and talk back

16 Consument in drivers seat


Download ppt "Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi."

Verwante presentaties


Ads door Google