Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJan Baert Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Communicatie, enkele spelregels Marc Michils CEO Quattro Saatchi & Saatchi
2
Marketing, een vloek of een zegen?
3
Een merk is een breiwerk Merk voorwaarden leren status realiseren advies sparen lenen opportuniteiten beschikbaarheid convenience op maat beleggen flexibiliteit rentabiliteit controle zekerheid vertrouwen verrijken
4
Een merk is een ladder Centrale waarden Expressieve waarden Instrumentele waarden Karakteristieken Product Merk
5
Een merk is een ladder Zelfrealisatie Succesvol Gebruiksvriendelijk Muis, geïntegreerde software, design,... Personal computer Apple Centrale waarden Expressieve waarden Instrumentele waarden Karakteristieken Product Merk
6
De vijand.
7
Informatie en communicatie overvloed
8
Blootstelling Onbewuste waarneming Bewuste waarneming Gerichte aandacht Beïnvloeding Blootstelling Onbewuste waarneming Bewuste waarneming Gerichte aandacht Beïnvloeding Toegenomen onverschilligheidsbarrière!
9
Stop een visie in uw merk
10
Van doelgroepen naar volggroepen.
11
Steek wat meer humor, zelfrelativering, sympathie, liefde, kwaadheid,... in uw communicatie
13
Orde in media Markt Prospects Klanten Trouwe klanten Advocates Brede media (bekendmaking) Ddatabase, getrouwheidsacties Acties, direct marketing
14
E-communicatie
15
Markets are conversations: listen and talk back
16
Consument in drivers seat
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.