Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMaria Dijkstra Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz
Project AACG Academiejaar ZombieNation Sam Vanderstraeten Sibrand Staessens Bernard Spitz Arno Barzan Jan Anthonissen
2
Inleiding Concept Vereisten Extra’s Demo
3
Concept Inspiratie: Boxhead Third-person shooter (TPS)
Speler(s) vechten tegen zombies Twee spelmodi: Survival Escape
4
Vereisten Autonome objecten -> AI Micropather: A*
Server verzorgt AI Interpolatie van zombies tussen posities
5
Vereisten Animatie Zowel speler als zombies hebben loop-, sterf- en aanvalanimaties Helikopter vliegt door de wereld en dropt packets Wapens op de grond draaien rond Crates “verkleinen”
6
Vereisten Interactie omgeving Nieuwe objecten Schieten op zombies
Crates opnemen, verplaatsen Ontsnappen in de helikopter Nieuwe objecten Helikopter dropt nieuwe crates Spelers kunnen deze vrij plaatsen
7
Vereisten Level of detail Pathfinding
Network packets 1-to-1 ipv broadcast naar alle clients waar mogelijk => beperken netwerk belasting (client&server) Level of detail in de Ogre library => beperken rendering belasting (client)
8
Vereisten Multiplayer RakNet Co-op spel Afspreken in lobby
Mogelijkheid tot chat in lobby en in de wereld
9
Extra’s Geluid OpenAL Achtergrond muziek
Schiet-, loop- en sterfgeluiden
10
Extra’s Level editor Data uit files Server met GUI Qt
Sneller mappen maken Data uit files Server met GUI
11
DEMO
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.