Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnita Aerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: Het groeiende belang van verkooppromoties als instrument van de communicatiemix De diverse typen promoties en hun doelstellingen en doelgroepen Het onderscheid tussen de diverse middelen van op consumenten en het handelskanaal gerichte acties en hun voor- en nadelen De effectiviteit van verkooppromoties Technieken voor het meten van de effectiviteit van promoties
2
OHT 12.2 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Invloeden op het stijgende belang van verkooppromoties
3
OHT 12.3 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Basistypen verkooppromoties
4
OHT 12.4 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Doelstellingen en doelgroepen van consumentenpromoties Figuur 12.3 Doelstellingen en doelgroepen van consumentenpromoties
5
OHT 12.5 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Typen consumentenpromoties
6
OHT 12.6 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Doelstellingen, voor- en nadelen van consumentenpromoties
7
OHT 12.7 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Handelspromotie: instrumenten
8
OHT 12.8 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De mogelijke effecten van verkooppromoties
9
OHT 12.9 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De effectiviteit van verkooppromoties meten: voorbeeld
10
OHT 12.10 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Het zaagtandeffect van promotiecampagnes
11
OHT 12.11 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Basisverkoop en de invloed van promotiecampagnes op verkoop
12
OHT 12.12 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
13
OHT 12.13 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
14
OHT 12.14 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
15
OHT 12.15 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
16
OHT 12.16 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
17
OHT 12.17 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
18
OHT 12.18 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
19
OHT 12.19 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.