De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het.

Verwante presentaties


Presentatie over: "OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het."— Transcript van de presentatie:

1 OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: Het groeiende belang van verkooppromoties als instrument van de communicatiemix De diverse typen promoties en hun doelstellingen en doelgroepen Het onderscheid tussen de diverse middelen van op consumenten en het handelskanaal gerichte acties en hun voor- en nadelen De effectiviteit van verkooppromoties Technieken voor het meten van de effectiviteit van promoties

2 OHT 12.2 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Invloeden op het stijgende belang van verkooppromoties

3 OHT 12.3 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Basistypen verkooppromoties

4 OHT 12.4 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Doelstellingen en doelgroepen van consumentenpromoties Figuur 12.3 Doelstellingen en doelgroepen van consumentenpromoties

5 OHT 12.5 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Typen consumentenpromoties

6 OHT 12.6 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Doelstellingen, voor- en nadelen van consumentenpromoties

7 OHT 12.7 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Handelspromotie: instrumenten

8 OHT 12.8 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De mogelijke effecten van verkooppromoties

9 OHT 12.9 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De effectiviteit van verkooppromoties meten: voorbeeld

10 OHT 12.10 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Het zaagtandeffect van promotiecampagnes

11 OHT 12.11 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Basisverkoop en de invloed van promotiecampagnes op verkoop

12 OHT 12.12 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

13 OHT 12.13 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

14 OHT 12.14 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

15 OHT 12.15 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

16 OHT 12.16 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

17 OHT 12.17 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

18 OHT 12.18 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

19 OHT 12.19 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011


Download ppt "OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het."

Verwante presentaties


Ads door Google