Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDina Boer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7
2
Weekplanning Lesweek 1: Kick Off met Noor Bongers Lesweek 2: Betoog Lesweek 3: Debatteren, argumenteren en discussie leiden Lesweek 4: Debat 1 Lesweek 5: Debat 2 Lesweek 6: Debat 3 Lesweek 7: Debat 4 Lesweek 8: ??? Lesweek 9: Deadline Weekplanning Weekplanning Weekplanning Weekplanning Weekplanning
3
Uitleg deliverables Debat 4 Agenda
4
Deliverables 1. Bronnenmap (groepsbeoordeling; 25 % van het eindcijfer) 2. Debat (peer-to-peer in de groep en van de klas naar de groep; 25 % van het eindcijfer) 3. Drie visuele / tekstuele statements (individuele beoordeling, 25% van het eindcijfer) 4. Reflectie (Individueel; 25 % van het eindcijfer)
5
Bronnenmap 1. Kwaliteit van de bronnenmap (groepsbeoordeling; 25 % van het eindcijfer). a. Bestaat uit 10 eigen gemaakte samenvattingen van relevante artikelen. Hierbij geef je aan wat de essentie van het artikel is en waarom het artikel relevant is. Gebruik +/- 50 woorden. b. Bestaat uit een inleiding met een goed inhoudelijk argument waarin je duidelijk maakt waarom je tot deze selectie van 10 artikelen bent gekomen. Kortom de eerste 10 artikelen is geen goed argument. Docent beoordeelt dit onderdeel.
6
Debat 2. Kwaliteit van het georganiseerde debat (peer-to-peer in de groep en van de klas naar de groep; 25 % van het eindcijfer). a. Heeft het debat een heldere opbouw? b. Wordt het discussie onderwerp helder uiteengezet? c. Worden medestudenten actief betrokken tijdens het debat? d. Wordt het debat goed geleid? Beoordeling vindt plaatst op basis van peerassessment (groepsleden beoordelen elkaar) en het oordeel van de klas. Aan het einde van het debat worden de formulieren ingevuld.
7
Statements 3. Drie visuele / tekstuele statements (individuele beoordeling, 25% van het eindcijfer) a. Je hebt een eigen statement over 3 thema’s (3 andere dan je eigen) weten vast te stellen b. Deze statements heb je op een eigen wijze verwoord of verbeeld. Gebruik hiervoor gerust de notulen! Docent beoordeelt dit onderdeel
9
Reflectie 4. Reflectie (Individueel; 25 % van het eindcijfer). Inclusief: -peer-to-peer (zie onder) -je uitgangspositie over de 4 onderwerpen aan het begin van het debat, verwoord of en hoe deze uitgangspositie is veranderd in de loop van het kwartaal/debat. (Gebruik hiervoor gerust de notulen). Geef jezelf en alle anderen in je groep een cijfer: 10Ik heb er alles gedaan wat binnen mijn vermogen lag om uit deze module te halen wat er te halen viel en dit is terug te zien in het resultaat. 9Jammer genoeg heb ik een hoorcollege gemist.. 8en ook nog eens een debat. 7Wel kan onze bronnenmap zo door naar geïnteresseerden. We hebben waardevolle bronnen verzameld en bruikbare samenvattingen gemaakt. Ik heb daarbinnen mijn rol naar eer en geweten volbracht. 6 Het is er, maar meer dankzij de rest dan dankzij mij. 5Het is er, maar ik ben er niet trots op. 4Oeps, ik een steekje laten vallen, snel verbeteren, kom maar op met die extra opdracht. 3Oeps, er mist nog een onderdeel. 2 Vergeef me, ik maak de herkansingsessay wel. 1Okee, je hebt gelijk, dit moet helemaal op nieuw, hier heb ik echt niets van gebakken, sorry dat ik tijd verdaan heb met andere dingen.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.