Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCornelia Eilander Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Media & Creativiteit Pia Terstroet email: P. M. Terstroet@hro
Media & Creativiteit Pia Terstroet (wiki)
2
The basics Kwartalen, modules Thema’s Module bestaat uit:
5 weken les, vijfde les opdrachten, procesmap en dummy inleveren Slechts 1x afwezig toegestaan Huiswerk per keer maken
3
Creativiteit Creatief met kurk?
Betekent meer dan alleen artistiek zijn,speels nadenken, problemen herkennen,oordeel uitstellen, in meerdere richtingen denken. Iedereen heeft bron van creativiteit in zich. Kan getraind worden in kleine dingen.
4
Dummy
5
Dummy Een zoveel mogelijk visueel logboek.
Indrukken, dingen die je gaan opvallen op straat, in de media, losse ideeën en gedachten, schetsen, websites, vormgeving, letters, inspiratiebronnen, citaten, nieuwtjes, artikelen, eigen foto’s, documentaires, kleurencombi’s. Alles dat op de een of andere manier met de nieuwe vakken hier te maken heeft, van techniek tot vormgeving tot psychologie tot marketing.
6
Beeldtaal Definitie van beeldtaal (voor deze opdracht):
Het overbrengen van een specifieke boodschap (‘verhaaltje’ hoe miniem dan ook met een kop en een staart) alleen door gebruikmaking van beeld.
7
Huiswerk Aangepaste modulewijzer doorlezen
Aanschaffen en gebruik Dummy, motto Punt a. onderzoek en analyse beginnen, voorbeelden meenemen Punt b. mindmaps, longlist, shortlist, keuze Punt c. startformulering wordt vastgelegd Procesmap bijhouden Boek gekocht en t/m pag.25 gelezen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.