Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdEmma Bosmans Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Goede campagne - De domste student van nederland
Online Website Hyves msn Banner MTV Offline Boomerang kaarten Domme blondjes promotieteam Toilet reclame
2
beargumentatie De crossmedia campagne van bol.com was zeer succesvol. In totaal zijn er studenten geweest die de test op de website hebben gedaan. De hele campagne is in de unieke stijl van bol.com. Helder, overzichtelijk maar wel met een ‘twist’. Er is gebruik gemaakt van veel verschillende media, zowel online als offline. Online is er niet alleen een website gemaakt maar bijvoorbeeld ook een hyvespagina en banners op MSN/MTV/TMF.
3
Slechte campagne - Balansdag
Online Website Nieuwsbrief weblog Offline Informatiepakket Balansdag kookboek TV/Radio
4
beargumentatie Teveel tekst op de website / te druk
Weblog weinig reacties Media verwijzen niet naar elkaar Teveel vragen in de quiz Zet niet aan tot actie King Michael Lisette V2CC1
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.