Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHilde Verbeek Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Helpdesk Laat van je horen …
2
Vragen? helpdesk@library.uantwerpen.be tom.demey@uantwerpen.be
4
Inhoudstafel Hoe Een filmpje Wie - Waarom Achter de schermen Cijfertjes
6
Wie - Waarom Studenten Personeel Infodesk Klanten Praktische vragen ~ werking bibliotheek Brocade gebruikers Helpdesk Software ~ Bugs, metadata Data ~ catalografie
7
Achter de schermen SPAM-filter (= 10-tal/dag) 1 ste actie (automatisch): Brocade gebruikers Helpdesk Anderen Infodesk
8
Achter de schermen 2 de actie Berichten doorsturen naar de executives Automatisch door software Onderwerp: “[ualeencst]” Walter V.M Manueel door administrators
9
Achter de schermen Executives Geven beschikbaarheid aan Alertering via mail Ook vraagsteller krijgt bericht Lossen probleem op / communiceren met “vragende partij” via Brocade
10
Cijfertjes Helpdesk # behandelde berichten per instelling
11
Cijfertjes Anet Helpdesk Type problemen
12
Cijfertjes Helpdesk Responstijden ~ ANET
13
Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ ANET
14
Cijfertjes Helpdesk Oplostijden ~ data - catalografen
15
Cijfertjes Infodesk # behandelde berichten per instelling
16
Cijfertjes Infodesk Responstijden
17
Cijfertjes Infodesk Oplostijden
18
Vragen? helpdesk@library.uantwerpen.be tom.demey@uantwerpen.be
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.