Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSaskia Dekker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije
2
Inleiding Doelgroep Moodboard Campagnemap Campagne
3
De doelstelling De doelgroep bewust te maken van de gevaren van cybercrime en dat ze maatregelen kunnen nemen omzichzelf hiertegen in bescherming te nemen.
4
Campagne poster
5
Doelgroep Jongens en meisjes 13 t/m 17 jaar Zijn zelfstandig op het internet Jongens 504 000 Meisjes 481 000 Totaal: 985 000
6
MoodBoard MSN FaceBook Hyves Twitter OSM Habbo
7
Personae Naam: Jasper Visser Leeftijd: 14 Intresses: vrienden, gamen, voetbal. Hobby’s: voetbal, gamen, scouting. Zit op de middelbare school
8
Consumer insights Zit vaak online en is hier goed bekend mee Zit vaak op social media, hierin is hyves nog populairder dan facebook Speelt ook vaak games op deze social media Gebruikt vaak Msn of andere chatprogramma’s om met vriend(inn)en te spreken Consumer needs Duidelijke informatie Visueele weergave
9
2 interactieve commincatiekanalen Social Media Advergames
10
Campagnemap Driver support
11
Voorbeeld met Youtube
12
Voorbeeld Advergames
13
Voorbeeld met TV
14
Voorbeeld op straat
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.