Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRegina Smits Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
TwitterKliniek www.twitterkliniek.nl @renatewijma @tweetkliniek renate@twitterkliniek.nl 06-46078487 “UW MERKNAAM DOOR ANDERE OGEN"
2
TwitterKliniek Helpt organisaties wegwijs in de wereld van nieuwe en social media
3
Social media(c)a
5
Twitter-influencers van de branche ‘social media’ 2013
7
‘Iedereen wil innoveren, maar niemand wil veranderen’ Bas Bloem, Nationale Zorgheld 2011
8
Onderzoek Universiteit van A’dam Social media dragen bij aan betere interactie, innovatie en kennisdeling; Werknemers die werkgerelateerd veel social media gebruiken zijn meer betrokken bij de organisatie en geven aan makkelijker informatie (kennis) te delen; Werknemers vinden dat werkgevers mogelijkheden sociale media onvoldoende gebruiken; Gezondheidszorg, Onderwijs en Wetenschap lopen het meeste achter in de ontwikkeling, terwijl ze het meest kunnen profiteren van de inzet van social media. Bron: www.nelissenmediaconsult.nl
9
Alles is communicatie Niet de organisatie met de beste dienstverlening zal overleven, maar zij die er het beste over communiceert.
10
sleutelwoorden Luisteren & Delen
14
Nationaal Social Media onderzoek 2014 - NewcomNewcom
15
Claim je domeinnaam http://www.youtube.com/twitterkliniek https://www.facebook.com/Renatewijma http://facebook.com/Twitterkliniek http://pinterest.com/renatewijma/ http://twitter.com/tweetKliniek http://twitter.com/renatewijma Enz enz enz…..
16
Social media als onderzoeksinstrument
17
Research Ziekte van Crohn
18
Tweets Inclusion criteria: -Mention Crohn -English & Dutch Inclusion criteria: -Mention Crohn -English & Dutch Original tweets Re-tweets Patients Health care professionals Relatives & friends (pharmaceutical) companies Non-profit organisations or foundations unclassifie d Coping & limitations in daily activity Disease activity Medication Health care utilisation Lifestyle & diet Links unclassified Supportive Request for help Share of knowledge Links Other
19
Social media als Personal Branding
22
Social media als Corporate Branding
25
Social Media & NVOGNVOG 3621 berichten via Twitter, Facebook #hwjb (hoewiljijbevallen) 2 uur lang nr. 1 Trending Topic in NL
26
TwitterKliniek www.twitterkliniek.nl @renatewijma renate@twitterkliniek.nl 06-46078487
27
Medewerkers als merk- ambassadeurs op sociale media
28
Richtlijnen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.