De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Informatie avond OLS 2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Informatie avond OLS 2013."— Transcript van de presentatie:

1 Informatie avond OLS 2013

2 Programma vanavond -19.30- Opening (Ad Maes)
Welkomstwoord voorzitter (Jo Beljaars) Vrijwilligers op het OLS (Ad Maes) PAUZE Nadere toelichting per sectie: Kelder : Financiën (Jos Hanssen) Zaal : Catering (div. sprekers) Afsluiting + uitreiken informatiemap / T-shirt

3 De voorzitter van de stuurgroep Jo Beljaars
welkomstwoord De voorzitter van de stuurgroep Jo Beljaars

4 Evenementen 25 juni Kinjer–OLS 29 juni Sponsor-OLS 5 juli Feestavond
6 juli Plechtige Eucharistieviering 7 juli OLS dag 10 juli Feestavond vrijwilligers 13 juli Kavelen

5 De vrijwilligers op het OLS
enkele gegevens en afspraken over de werkwijze……

6 Sectie personeel Voorbereiding OLS 2013: 1.800 vrijwilligers
3.500 taken vrijwilligers circa te werken uren vrijwilligers 90% ingedeeld op voorkeur 650 uur voor inplannen vrijwilligers

7 Aantal vrijwilligers per onderdeel
Keuken & eten Drank Evenementen Financiën Sponsoring Terrein & Techniek PR & Communicatie Verkeer & Optocht

8 Registratie vrijwilligers
Werkbriefje = toegangsbewijs Aanmelden: 1 uur voor aanvang Badge: OLS T-shirt alleen tijdens werk aan Afmelden op terrein in eigen T-shirt Uitnodiging vrijwilligersavond THEO

9 Omgeving OLS-Terrein

10 OLS-terrein

11 Werkhouding Accepteer aanwijzingen en instructies van
leidinggevende & organisatie Positieve werkhouding & uitstraling Collegiale opstelling naar collega vrijwilligers Geen alcohol nuttigen tijdens het werk Niet roken tijdens het werk Neem hygiëneregels in acht Houd de werkplek schoon Houd de veiligheid van jezelf en de bezoeker in acht

12 Aanmelding vrijwilligers
Kom liefst te voet of op de fiets

13 Personeelsruimtes Aparte eettent voor vrijwilligers alwaar
men tijdens de pauze gratis drank en eten kan nuttigen Vrijwilligers buiten het feestterrein krijgen een lunchpakket met drinken gebracht

14 Aan- afmeldprocedure personeel
Aanmelden 1 uur voor aanvang werkzaamheden Op vertoon werkbriefje ontvangt men een badge Alleen tijdens werkzaamheden wordt OLS-shirt gedragen Bij beëindiging werkzaamheden wordt badge afgetekend Binnen één uur na beëindiging van uw werk badge inleveren bij ‘afmeldpunt personeel’ Bij inlevering van badge ontvangt u een voucher voor de vrijwilligersfeestavond Te laat of niet inleveren van de badge, betekent geen vergoeding voor de opgegeven vereniging.

15 Veiligheid staat voorop
Werk veilig & verantwoord Meld gebreken Kleine incidenten of ongeval melden bij leidinggevende Hulp nodig van hulpdiensten bel Volg aanwijzingen van hulpdiensten op Bij grote calamiteit verzamelen op opstelterrein Blijf ten allen tijden rustig en denk aan je eigen veiligheid en die van de bezoekers Houd vluchtwegen obstakel vrij Oriënteer je op blusmiddelen en EHBO

16 Informatieboekje vrijwilligers Programma evenementen Hygiëneregels
Reglement Procedure aan- afmelden Plattegronden aanrijroute, optochtroute en feestweide EHBO

17 Overigen Bij ziekte altijd afmelden: 06-29874354
Organisatie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal De vrijwilliger is WA verzekerd tijdens de werkuren Enkele tips: Geen mobiele telefoon gebruiken tijdens werk OLS T-shirt alleen dragen tijdens werk Eigen T-shirt meenemen voor na beëindiging werk Denk aan goede schoenen en kleding Bereid je voor op een lange werkdag Stel je flexibel op! We zijn er voor onze gasten

18 Vrijwilligersfeestavond (10 juli)
Genieten en plezier maken met Royer muziek DJ’s Wesley & Niels-Jan, The Classics Revival Band en Lettuce.

19 Vragen ??

20 na de pauze Financiën (kelder)
Wie en wat bij financiën Werkwijze entreeposten Werkwijze bonnenverkoop Functie omschrijvingen

21 en Catering (blijft in zaal)
Wie en wat bij catering (Frans Henderikx) Werkwijze drank (Naud Aendekerk) Werkwijze voeding (Joke Indenkleef) Hygiëne tijdens het OLS (Frans Henderikx) Omgaan met gasten en elkaar (Philippe Smits van Waesberghe)

22 Na pauze verdelen in deelgroepen zoals zojuist
aangegeven Na deze nadere informatie kan bij de info-balies de OLS-draagtas worden opgehaald met nadere vrijwilligersinfo, t-shirt e.d.

23 PAUZE


Download ppt "Informatie avond OLS 2013."

Verwante presentaties


Ads door Google