Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSterre Cools Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Feetback Inc.
2
Agenda: 1. Shoe of Quality (QFD) 2. Actiepunten
3
Shoe of Quality Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
4
Externe klant = consument: Focus op jongeren van 8 – 25 jaar Jongeren die reeds skaten & inlinen Sportieve beoefenaar skate park Vrije tijd iedereen tot …66jaar Interne klant = productie, management, onderhoud
5
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
6
What 1) Consumenten Compatibiliteit wieltjes Hoge stabiliteit tijdens rijden Gemakkelijke plaatsing van wiel Beschikbaarheid vervangingsonderdelen Betrouwbaarheid (zonder faling) Geen water in schoen Comfort bij stappen Veiligheid Design, uitzicht, verschillende modellen Handleiding prijs
7
What 2) Interne klanten Gewicht Afmetingen Opslag Vervoer Recyclage (milieuvriendelijk)
8
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
9
Who vs. What
10
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
11
Now vs. What GeïmplementeerdAfwezig Verheugd Afkerig WOW eisen 1 2 3 4 1.Gemakkelijke plaatsing wiel 2.Comfort bij stappen 3.Compatibiliteit wieltjes 4.Hoge stabiliteit tijdens rijden Belang klanteneis * perceptie klant Wheelys: 314 Rollerblade: 254 Step: 255
12
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
13
What vs. How V sterk positieve relatie V positieve relatie X sterk negatieve relatie X negatieve relatie
14
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
15
How much
16
Who vs. What vs. How vs. How Now vs. What Now How much Who
17
How vs. How Afhankelijkheid van de verschillende specificaties t.o.v. elkaar V positieve relatieX negatieve relatie
18
Actiepunten Conceptgeneratie Uitwerking LIDS-Wheel Tekeningen Wheelys Detail ontwerp
19
Feetback Inc. ?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.