Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnja Smits Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
De omgekeerde wereld 31 januari 2008 Dinand Jansen
2
Wie is ACA/JES? Ruim 40 communicatiemensen in Amsterdam Arbeidsmarktcommunicatie, marketingcommunicatie, PR en interactieve communicatie Op zoek naar het DNA van elk (werkgevers)merk Onafhankelijk bureau; eigendom partners Internationale netwerken: Bernard Hodes (arbeidsmarktcommunicatie) Iprex (PR)
3
Klanten
4
De uitdaging ACA-JES groeit zo hard, dat dit resulteert in een acuut personeelstekort Op alle fronten zijn er nieuwe mensen nodig: DTP’ers, Account Directors, Strategen, Account Executives, PR Consultants, Webdevelopers, etc. Dus is er ook nauwelijks capaciteit om het eigen personeelstekort op te lossen!
5
Strategie Onorthodoxe oplossing: met hulp van klanten; de omgekeerde wereld dus Grote klanten zetten hun eigen middelen in: Koninklijke Marine> schepen Connexxion> bussen Rabobank> kantorennetwerk Doel: Aandacht van kandidaten voor de prachtige klantenlijst: bij ACA/JES hebben ze leuk werk Het verkrijgen van media-exposure en free publicity: bij ACA/JES zijn ze innovatief
6
Uitvoering Multi-mediaal. Combinatie van print, online en PR Tegen verwachting in: veel enthousiasme bij en medewerking van klanten Dus ook veel aandacht van en free publicity in diverse media… Absolute voorwaarde voor succes: snel kunnen schakelen!
7
Adformatie…
8
Eigen website…
9
De Telegraaf…
10
Youtube…
11
Blogs…
12
Online magazines…
13
En op Hyves
14
En… wat heeft het opgeleverd? Meer dan 70 CV’s ontvangen Inmiddels meer dan de helft van de 12 vacatures vervuld En natuurlijk veel positieve aandacht voor ACA/JES in de media
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.