Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCecilia Claessens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
Hertog-Jan Bockbier Inge Bunschoten Benjamin Brommer Ronita Constantine Lambert Bax
2
Doel(groep) en concept
Interactief Activerend Voor de echte bierliefhebber Passie voor het merk Authenticiteit Doelgroep is de promotor
3
In aanloop naar de herfst
Verhoogde aandacht Bockbier ‘Normale’ Hertog-Jan producten De Bockbier-ervaring begin herfst Actiecode bij een kratje Hertog-Jan Augustus en September Prijs: proeverij van speciaalbieren met nadruk op Bockbier Maximaal te winnen prijzen: 25 voor 2 personen
4
Herfstdag 20 september 2014: begin van de herfst
Café-eigenaren van max. 150 cafés Hertog-Jan borrel Start Bockbier-seizoen Promotiemateriaal voor Herfstbockactie
5
Hèt Bockbier-moment Selfie van jouw Bockbier-moment
Post het op Social Media Win een echt Bockbier-moment Rondleiding in de brouwerij (Arcen) Borrel inbegrepen Biefstuk en bier! 50 winnaars met 2 vrienden
6
Kosten en planning Overige conceptkosten: €1.500,-
Activiteiten Aanloopactie Herfstdag Bockbiermoment Totaal Kosten €500,- €2.500,- €3.000,- €6.000,- Overige conceptkosten: €1.500,- Totale kosten: €7.500,-
7
Dank voor uw aandacht! Zijn er nog vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.