Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMelissa Hendriks Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Mamut MBS 11 Kick-off 4&5 september 2006 Kurt SwakhovenRemco Prins Mirjam HaenenSøren Vallø
2
Agenda MBS 11 Kick off 4 & 5 september 4 september 5 september Groep A: Grote zaal Groep B: Cursusruimte Groep A: Grote zaal Groep B: Cursusruimte 9.30 - 12.30 Ochtend Sales/marketing Mirjam Support Remco MBS 11 Kurt Service Suite Remco en Søren 12.30 - 13.30 Lunch 13.30 - 16.30 Middag Support Remco Sales/marketing Mirjam Service Suite Remco en Søren MBS 11 Kurt 16.30 - 17.30Taxi naar restaurant Gezamenlijk sessie in grote zaal: Mirjam Agenda 4&5 september
3
Groepsindeling Groep AGroep B Resellernaam Atvant MKB ictEmpecomABO Automatisering Boer PartnerHop TechnoAdminance 2005LANservicesIdesignBakker Administratie en Advies Breen SystemsIH begeleidingCareSys AKCSIt-CenterComaxs AT-SupportITE DataKuiper Adhelp JOHAN F VAN DER HEK BV MBS Nederland DPL internet solutionsMSP/ B.BanenNexus DumaresPro-Active ITPentis Computing DynadocsRoneco Hosting Totaalplaatje
4
09.00-09.30Welkom 09.30-09.45Indeling groepen Groep A 09.45-10.45 Marketing 10.45-11.00Kopje koffie 11.00-11.45Mamut Reseller Portal 11.45-12.30Telefoongesprekken verkoop 12.30-13.30Lunch Groep B 13.45-14.45 Marketing 14.45-15.00 Kopje koffie 15.00-15.45 Mamut Reseller Portal 15.45-16.30 Telefoongesprekken verkoop Rond 18.00 uur met taxi of auto naar het restaurant Agenda 4 september
5
”Mamut versie 11 ziet er niet alleen beter uit, maar werk ook efficienter!’’ - Marcel de Waard, MDW Tuinartikelen (NL) ”Version 11 of MBS is even more user friendly than the previous version.’’ - Richard Solly, Boundary Leisure Ltd (UK)
6
Lanceringsdata Downloaden: 24 aug (prospects en bestaande klanten) Nieuwe klanten krijgen vanaf 5 sept. verkooppakketten Geleidelijke distributie van upgradepakketten naar bestaande klanten Doelen huidige positie versterken en specialiseren betere marktpositie tevreden klanten marktleider worden meerwaarde leveren t.o.v. de concurrenten producttesten winnen meer omzet Lanceringsdata Downloaden: 24 aug (prospects en bestaande klanten) Nieuwe klanten krijgen vanaf 5 sept. verkooppakketten Geleidelijke distributie van upgradepakketten naar bestaande klanten Doelen huidige positie versterken en specialiseren betere marktpositie tevreden klanten marktleider worden meerwaarde leveren t.o.v. de concurrenten producttesten winnen meer omzet Marketing
7
Nieuwe producten Mamut Business Software Mamut Open Services Service Suite/Active 24 Waar informatie? Nieuwe producten Mamut Business Software Mamut Open Services Service Suite/Active 24 Waar informatie? Marketing
8
Nieuw bureaublad Abonnementen Nieuwe bugdetmodule Uitgebreider werknemersregister Activiteiten Meer designmogelijkheden in E-commerce Eenvoudigere download en installatie Triple deal Nieuw bureaublad Abonnementen Nieuwe bugdetmodule Uitgebreider werknemersregister Activiteiten Meer designmogelijkheden in E-commerce Eenvoudigere download en installatie Triple deal Wat is nieuw in MBS 11? Een sneak preview
9
Mamut Enterprise E5 Logistiek Abonnementen Standaard in E5 Wordt waarschijnlijk ook add-on Mamut Service Suit Mamut POS Mamut Enterprise E5 Logistiek Abonnementen Standaard in E5 Wordt waarschijnlijk ook add-on Mamut Service Suit Mamut POS Nieuwe producten
10
Lancering Q4 Begin oktober POS certificering Verkoop alleen via resellers Hardwareleverancier Samenwerking gerealiseerd Informatie volgt Lancering Q4 Begin oktober POS certificering Verkoop alleen via resellers Hardwareleverancier Samenwerking gerealiseerd Informatie volgt Mamut Kassakoppeling Mamut Bundle Point Of Sale Distributor
11
Serviceovereenkomst heet voortaan Gebruikersovereenkomst Productguide Als pdf op Reseller Portal ’Aan de slag met’ CD Naast Mamut ook uitleg over Microsoft Office Basis Layout voor reseller DM’s Serviceovereenkomst heet voortaan Gebruikersovereenkomst Productguide Als pdf op Reseller Portal ’Aan de slag met’ CD Naast Mamut ook uitleg over Microsoft Office Basis Layout voor reseller DM’s Veranderingen in marketing materiaal
12
Alle informatie op 1 plek digitaal Altijd up to date Check vaak Een demonstratie http://www.mamut.com/nl/partner/logon.asp Ideeen ter verbetering? Mamut Reseller Portal Een unieke mogelijkheid!
13
Een voorbeeld van Direct Sales Waar in het proces? Punten ter evaluatie Positief/negatief Verbeteringen Vergelijking Feedback/bespreking Een voorbeeld van Direct Sales Waar in het proces? Punten ter evaluatie Positief/negatief Verbeteringen Vergelijking Feedback/bespreking Telefoongesprekken verkoop
15
EERSTE GESPREK: SOORT BEDRIJF PLANNING BUDGET BEHOEFTEN AANTAL GEBRUIKERS HUIDIGE WERKW(hoe bevalt dat?) ANDERE CONCURRENTEN WAAR GEZIEN NOTITIES AANGERADEN
16
Mamut Start certificering Voor eind september Geeft toegang tot POS certificering Mamut Standaard certificering Aanvang binnen 3 maanden na Start Geeft mogelijkheden tot incidentele demo voor MP Mamut Pro certificering Voorwaarde voor AMP status POS certificering Voorwaarde voor verkoop kassakoppeling Mamut Start certificering Voor eind september Geeft toegang tot POS certificering Mamut Standaard certificering Aanvang binnen 3 maanden na Start Geeft mogelijkheden tot incidentele demo voor MP Mamut Pro certificering Voorwaarde voor AMP status POS certificering Voorwaarde voor verkoop kassakoppeling Certificering
17
Mamut Start certificering Mamut Standaard certificering Mamut Pro certificering Lancering POS Q4 Verbeteren Mamut Reseller Portal Verkopen Zullen we het maar doen dan! MMamut Start certificering MMamut Standaard certificering MMamut Pro certificering LLancering POS Q4 VVerbeteren Mamut Reseller Portal VVerkopen ZZullen we het maar doen dan! Outlook
18
Vragen & antwoorden
19
Mirjam Haenen Channel Manager mirjamh@mamut.nl
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.