Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Figuur 10.1 Twee hotellobby’s
2
Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell
3
Figuur 10.3 Het affectmodel van Russell
4
Figuur 10.4 Het servicescape-model
5
Tabel 10.1 (a) Elementen van een winkelomgeving
6
Tabel 10.1 (b) Elementen van een winkelomgeving
7
Tabel 10.2 De invloed van muziek op restaurantbezoek
8
Tabel 10.3 De invloed van geur op de perceptie van winkelomgevingen
9
Tabel 10.4 (a) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen
10
Tabel 10.4 (b) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen
11
Tabel 10.5 Veelgemaakte associaties met en reacties op kleuren
12
Figuur 10.5 Verschillende servicescapes, van tafelcouvert tot meubilair en inrichting, leiden tot verschillende klantverwachtingen aangaande de restaurants
13
Figuur 10.6 De invloed van geur en muziek op tevredenheid
14
Figuur 10.7 De invloed van geur en muziek op impulsaankoop
15
Tabel 10.6 Een bezoekje aan de bioscoop: de dienstverleningsomgeving, gezien door de ogen van de klant
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.