Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMathilda Aalderink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Inhoud Ebou leigh Stage werk Intake Hku Seminars
2D en Roulof kijkt mee 3D animatie met EgbertMuybridge Animeren met bobby’s blokkies Yvonne animatie informatie Ronald Tekenen paleis Bastiaan & Jean-paul magische maya uurtje Eind Animatie Video clip Ontwikkelingen Nieuw doel!
3
Ebou leigh
4
Wie, wat, en waarom ben ik Ebou? Leeftijd: 22 jaar
Vooropleiding: Gamedesign Diploma! Specialisatie: 3D modellen en animeren in 3D Hobby’s: 3D animatie, Film, Snowboarden, Mountainbiken, Inline skaten Doel: Eerst meewerken aan Grote Films, Later eigen 3D/animatie studio, prijzen winnen op animatie festivals, mensen vermaken!
6
Stage
7
Stage werk Triangle studio
NDs Farm Animal Racing 3D models
8
Stage werk Triangle studio
Saleplay 3d karakter en animatie
9
Intake Hku
10
Concept
12
3D model
16
Seminar
17
2D en Roulof kijkt mee
18
3D animatie met EgbertMuybridge
19
Animeren met bobby’s blokkies
20
Yvonne animatie informatie
21
Ronald Tekenen paleis
22
Bastiaan & Jean-paul magische maya uurtje
23
Eind Animatie Video clip
24
Introductie/Oriëntatie media
25
Introductie/Oriëntatie media
Postcode filmpje
26
Introductie/Oriëntatie media
Muziek filmpje
27
Introductie/Oriëntatie media
Tentamen Beeld taal bekennen en benoemen Gehaald Cijfer 6.5
28
Introductie/Oriëntatie media
Samenvatting “De verborgen schrijver” Inzicht in opbouw van verhaal vertelling Voldoende !
29
Introductie/Oriëntatie media
Reflectie lessen! Compositie Licht Beweging Ruimte (on)Scherpte
30
Ontwerp processen
31
Ontwerp processen Eerste opdracht!
32
Ontwerp processen Conditional design
33
Ontwerp processen Evaluatie OP Ik ken de vaktermen(thema, onderwerp,ect) Heb nu inzicht in mijn handelen en denken En kan nu dingen nu van ander invalshoeken bekijken Ben bewuster geworden Ik kan nu beter feedback geven en ontvangen Ik denk nu ‘Out of the box,
34
Ontwerp processen Concept via KMT-formaat Extreme sport simulatie!
35
Persoonlijk ontwikkeling plan
36
Persoonlijk ontwikkeling plan
Eind eerst blok 3D Maya basis begrijpen Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdsverbonden
37
Tekenen
38
Tekenen Model tekenen
39
Tekenen Eigen Model tekeningen Op een andere manier tekenen
40
Tekenen Voorwerpen Tekenen (Tijdsverbonden)
41
Animatie 2D
42
Animatie 2D 1 sec Loopje
43
Animatie 2D 10 seconde Getekende animatie Story board
45
Animatie 2D Proces en 10 seconde cut out animatie
47
3D
48
3D Referentie foto's
49
3D Keuken Models Render
50
Archiveren school opdrachten
51
Ontwikkelingen Wat zijn mijn 3 ontwikkelingen Kennis mogelijkheden 2D Animatie Meer kennis over film theorie Mijn overstap van het 3D programma Xsi naar Maya
52
Nieuw doelen! 3D programma Maya net zo goed begrijpen als Xsi Zoveel mogelijk boeken lezen over film/animatie theorie Nog meer oefenen tekenen/schetsen Meer experimenteren met vorm, stijl en martiaal Met nog steeds meer Plezier naar school!
53
\n?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.