De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Case5: No-Audio Game: from design document to first prototype Tom Ramakers Cmd gad 30/05/2012.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Case5: No-Audio Game: from design document to first prototype Tom Ramakers Cmd gad 30/05/2012."— Transcript van de presentatie:

1 Case5: No-Audio Game: from design document to first prototype Tom Ramakers Cmd gad 30/05/2012

2 Planning Dinsdag 15/05 Woensdag 16/05 Donderdag 17/05 Vrijdag 18/05 Zaterdag 19/05 Zondag 20/05 Maandag 21/05 Dinsdag 22/05 Woensdag 23/05 Donderdag 24/05 Vrijdag 25/05 Zaterdag 26/05 Zondag 27/05 Maandag 28/05 Dinsdag 29/05 Woensdag 30/05 ideeën opdoen, eerste schetsen maken. 3d model maken “concept art maken” (tekenen op papier/digitaal/level design) werken aan het designdocument presentatie voorbereiden prototype maken

3 Groepsconcept -> mijn concept Basisconcept Goed vs slecht -> sport Sporter? Aanpassing platforms Aanpassing challenge

4 Levelopbouw Begin-midden-slot Verandering ritme

5 Interface

6 Game mechanics Lopen Platforms vullen Muziekbalk -> energiebalk

7 Game mechanics Continuous space Objects: - Speler - Muziek/energiebalk - bonussen - omzetstation Fysieke-mentale skills Chance in bonussen

8 Balance Challenge vs succes Meaningfull choices Competition vs cooperation

9 Puzzles Give a sense of progress Increase difficulty gradually Pyramid Structure Extends Interest

10 Lenzen Lens 25: goals - bovenliggende doel - onderliggende doel Lens 53:control Lens 75:the avatar

11 Artwork Eerste schets:

12 Artwork Vorm/kleurenstudies:

13 Artwork Storyboard:

14 Artwork 3D model:

15 Artwork Backgrounds:

16 Resultaat


Download ppt "Case5: No-Audio Game: from design document to first prototype Tom Ramakers Cmd gad 30/05/2012."

Verwante presentaties


Ads door Google