Download de presentatie
1
Amsterdam Marketing
2
Samenwerking
3
Inkomsten (in miljoenen)
4
Uitgaven (in miljoenen)
6
3 clusters = 155 medewerkers, 30 vrijwilligers
2 1 3 3 clusters = 155 medewerkers, 30 vrijwilligers Relaties: sales, relatiebeheer, events, crm, partnerships, MAC Marketing: consumer/business, online, press & media, business Dienstverlening: research, front, informatie
7
Advies Restaurants MAC Winkels Taskforce congressen Toerisme Hotels
Cultuur (OAM, OAT)
8
Verbinden Versterken Kiezen
9
Kwaliteit Onderscheid Eigenheid
10
Doelgroepen en doellanden
Decision makers Internationale ondernemingen Toeristische & zakelijke bezoekers Inwoners Metropool Amsterdam
11
Focus 2014 Verzilveren successen 2013
Interne Focus: Metropool marketing Business marketing
12
Castles and Gardens of Amsterdam
Old Holland Beach of Amsterdam New Land Haarlem Amsterdam Flowers of Amsterdam Castles and Gardens of Amsterdam
13
Focus 2014 Externe Focus: Jan-Feb: Fashion & Design Mrt-Apr: Bloemen Mei-Jun: Fietsen Jul-Aug: Festivals Sep: Fotografie Okt: Dance Nov: Museum Dec: Feest
14
Focus 2015 Interne Focus: Upgrade Visitors Centres -CS
-Schiphol -Leidseplein -Museumplein Externe Focus: Eigenwijs en Creatief
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.