Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGerrit Kok Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Landcruiser Remsysteem
2
2 15-inch geventileerde schijven, zwevende klauw met 1 zuiger 17-inch geventileerde schijven, vaste klauwen met 4 zuigers
3
3 Remsysteem Zonder VSC Vacuumrembekrachtiger Met VSC Hydraulische bekrachtiger
4
4 Remsysteem ABS met EBD, Brake Assist, A-TRC, VSC, DAC & HAC Separated of Yaw rate sensor and Deceleration sensor Integrated in deceleration Sensor Yaw Rate Sensor* DAC, HAC Brake Control System (Added Item)* Passive TypeActive TypeSpeed Sensor N.A P-valve 3-ch with 4 sensor Previous Model AvailableStop Light Control Relay* EBDBrake Control Valve 4-ch with 4 sensorABS Control New ModelItems *: T.b.v. HAC & DAC op modellen met automaat en VSC
5
5 Remsysteem DLC3 Speed Sensor ABS Combination Meter Magnetic Rotor Steering Angle Sensor Brake Fluid Level Warning Switch Master Cylinder Pressure Sensor Stop Light Switch Pressure Switches M Crankshaft Position Sensor Throttle Position Sensor Accelerator Pedal Position Sensor Engine ECU Throttle Control Motor Center Diff. Lock Detection Switch L Position Switch Solenoid Relay Pump Motor Relays DAC Switch Skid Control ECU Yaw Rate Sensor Deceleration Sensor P/N Position Switch Brake Light Control Relay ABS met EBD, Brake Assist, A-TRC, VSC, DAC & HAC
6
6 Remsysteem Plaats van de componenten ABS/TRC ECU Remlicht- schakelaar G-kracht en draaihoeksensor DAC schakelaar VSC pieper Instrumentenpaneel (diverse controlelampjes) H / L schakelpook Stuurhoek- sensor DLC3 Schakelaar middendifferentieelsper
7
7 Remsysteem G-kracht en draaihoeksensor Geïntegreerd in één sensor G-krachtsensor Draaihoeksensor
8
8 Remsysteem –De weerstand van de diverse solenoids is verhoogd om de inschakelduur te verlengen Solenoid Druk reductie, vasthoudt en verhoogsolenoids (4 wielen x 2 solenoids) Accumulator en hoofdremcilinder solenoids (FL/FR) Continu inschakelduur L/C 120 Ongeveer 7.2 Ongeveer 4.3 3 minuten Conventio- neel type Ongeveer 5.0 Ongeveer 3.7 50 seconden Toelichting Gedissipeerd vermogen bij 13 V (P=I² x R) Nieuw model: 1.81² A x 7.2 = 23.58 W Vorig model: 2.60² A x 5 = 33.8 W
9
9 Remsysteem Snelheidssensoren Actieve snelheidssensor (Meten vanaf 0 km/u) Passieve snelheidssensor (Meting betrouwbaar vanaf 3 km/u) Digitale uitgang Sensor- signaal Rijsnelheid Tijd Rijsnelheid Analoge uitgang Geen betrouwbaar signaal Tijd Sensor- signaal
10
10 Sensor- signaal Tijd Klik ! Remsysteem –Snelheidssensor Vaststellen van rijrichting
11
11 Remsysteem AB MRE A MRE B Vooruit ABABAB NSNSNSNS Achteruit –Snelheidssensoren met 2 MRE elementen Vaststellen van rijrichting
12
12 Remsysteem –Snelheidssensoren Vaststellen van rijrichting Sensor- signaal Tijd MRE A MRE B Sensor- signaal MRE A MRE B VooruitAchteruit
13
13 Bedankt
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.